بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
رئیس جمهور کشورمان گفت: ظرفیت فشار تحریم‌های آمریکا به پایان رسید و امروز هیچ کسی تردید ندارد که مقصر اصلی آمریکاست.
کد خبر : ۱۹۲۴۶۵

ظرفیت فشار تحریم‌های آمریکا به پایان رسیده است

به گزارش بورس نیوز، رییس جمهور در جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: اینکه وزیرخارجه یک کشور اروپایی به ایران می‌آید و به صراحت می‌گوید امریکایی‌ها در این مسیر خطا کرده‌اند نکته مهمی است. آمریکایی‌ها راه را اشتباه رفته‌اند و حتی یک کشور اروپایی متحد امریکا می‌گوید که امریکا اشتباه کرده و راه را غلط رفته است.

وی تصریح کرد: وزیر خارجه در ملاقات با من می‌گوید هر کس تاریخ ایران را بداند و بشناسد می‌داند که فشار حداکثری هیچ تاثیری برمردم ایران نمی‌گذارد این افتخاری برای ملت ایران است یعنی دیگران هم به عظمت ملت ایران اعتراف و به مقاومت این ملت افتخار می‌کنند و آن‌ها هم می‌دانند راهی که متحدشان برگزیده، اشتباه بوده است.

رئیس جمهور ادامه داد: ظرفیت فشار تحریم‌های آمریکا به پایان رسید و امروز مردم ما از ۶ ماه پیش و یکسال پیش آرامش بهتری دارند. همه مسئولان و مردم نظر واحد و متحدی درباره آمریکا دارند و امروز هیچ کسی تردیدی ندارد که مقصر اصلی آمریکاست.

حجت الاسلام حسن روحانی گفت: امروز متحدان آمریکا هم به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارها افتخار می‌کنند و بدون تردید ما با همدلی و وحدت، بدخواهان را به پای میز حق، میز عدل، میز مذاکره و میز منطق می‌کشانیم و وادار خواهیم کرد که اشتباه خود را بپذیرند، البته مقداری از حرف‌های بی حساب خود برگشته‌اند، ولی باز هم برخواهند گشت.

رئیس جمهور گفت: مردم مطمئن باشند دولت با همه توان از منافع ملی و رفاه ملت ایران دفاع خواهد کرد و انشاء الله در ملاقات‌هایی که امروز با مقامات خارجی داریم و همچنین در ملاقات‌هایی که در حاشیه برگزاری دو اجلاس شانگ‌های و سیکا برگزار می‌شود از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر