بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت باید به پژوهش‌های توسعه‌ای و کاربردی اهمیت داده و از آنجا که نتایج این‌گونه پژوهش‌ها در درازمدت به دست خواهد آمد، باید مخاطبان را در هر مرحله از نتیجه کار مطلع کند.
کد خبر : ۱۹۲۴۸۱

پژوهشگاه صنعت نفت به پژوهش‌های توسعه‌ای اهمیت دهد

به گزارش بورس نیوز، هوشنگ فلاحتیان روز گذشته در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت اظهار کرد: پژوهشگاه کاملا آمادگی دارد نیازهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برطرف کرده و لازم است مدیران بخش‌های مختلف، مطالبات خود را به پژوهشگاه اعلام کنند.

وی افزود: پژوهشگاه قادر است قطب پژوهشی و علمی در بخش‌های متعدد باشد و مسیر دستیابی به خودکفایی را در بخش‌های مختلف هموار کند.

معاون وزیر نفت بیان کرد: فعالیت‌های پژوهشگاه در زمینه دستیابی به فناوری‌های نوین، ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و احداث پایلوت‌هایی را که قادر است در مقیاس بزرگ‌تر در آینده توسعه یابد، می‌تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه صنعت نفت باید به پژوهش‌های توسعه‌ای و کاربردی اهمیت داده و از آنجا که نتایج این‌گونه پژوهش‌ها در درازمدت به دست خواهد آمد، باید مخاطبان را در هر مرحله از نتیجه کار مطلع کند.

معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت گفت: مشارکت با واحدهای صنعتی که قابلیت کاربردی کردن فناوری‌های پژوهشگاه را دارند در دستور کار قرار دارد.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر