بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
در هفته ای که گذشت تالارنشینان حافظ شاهد ثبت بازدهی قابل توجه در نمادهای بسیاری بودند که نام اهالی بازار پایه به کرات به چشم می خورد.
کد خبر : ۱۹۲۵۱۱
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بورس تهران در هفته ای که گذشت با افت و خیز همراه بود. اما در نهایت بازدهی 2.8 درصدی را به ثبت رساند.
اصرار «وسدید» به قیمت‎های بالا / پربازده‎ترین سهم‎های هفته را بشناسید

در این میان، «وسدید» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. این سهم در روز اول بازگشایی خود پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزايش سرمايه، جهش قیمتی 122 درصدی را به ثبت رساند اما مورد تأیید ناظران بازار قرار نگرفت و ابطال گردید. ولی با همه این اوصاف، فردای آن روز مجددا با رشد قیمت 83 درصدی به تابلوی معاملات بازگشت.
«ومشان» و «شمواد» نیز دیگر نمادهای پربازده هفته لقب گرفت.
نکته جالب توجه حضور تعداد بسیاری از نمادهای بازار پایه در صدر لیست پربازده‎ترین های هفته است.
اصرار «وسدید» به قیمت‎های بالا / پربازده‎ترین سهم‎های هفته را بشناسید

از سوی دیگر، «لخانه» بیشترین افت قیمت را داشت و کام سهامداران خود را 19 درصد تلخ کرد. این در حالی است که «لخانه» تا چندی پیش بازدهی فوق العاده‎ای را به ثبت رسانده بود و سوالات بسیاری را در ذهن تحلیلگران ایجاد کرده بود.
پس از «شزنگ» که در رتبه دوم زیان‎ده‎ترین سهم هفته قرار دارد، نام «بفجر» به چشم می خورد؛ شرکتی که مدتی است بحث افزایش نرخ محصولات آن مورد بحث قرار گرفته است.
اصرار «وسدید» به قیمت‎های بالا / پربازده‎ترین سهم‎های هفته را بشناسید
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید آرمان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
دوستانی که سهام وسدید را خریداری میکنند در نظر داشته باشند در شرایط حال بازار و دیگر شرایط حاکم بر آن قیمت آن بین 300 تومان ارزش دارد و گرایش بیشتر شما و همچون خریدتان چیزی جز ضرر و پر کردن جیب سهامداران عمده که در حال خارج شدن از سهامداری میباشند. نمیباشد.
وضعیت قیمت سهام یک شرکت را صورت دارایی و سود و زیان شرکت تعیین میکند.
آقایان وسدید زیانده هست و طبق قانون جدید بورس هر چه زودتر باید از بورس خارج شود.