بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو خبر داد:

فراهم شدن بهره برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو گفت: در وب‌اپلیکیشن‌های پیش‌رونده (PWA) کاربر می‌تواند بدون طی کردن مراحل غیرضروری دانلود و نصب، تنها با مراجعه به یک نشانی اینترنتی بلافاصله استفاده از آن را آغاز کند.
کد خبر : ۱۹۲۵۵۵

فراهم شدن بهره برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو

به گزارش بورس نیوز، محمد حسن‌پور در خصوص این فناوری گفت: در وب‌اپلیکیشن‌های پیش‌رونده (PWA) کاربر می‌تواند بدون طی کردن مراحل غیرضروری دانلود و نصب، تنها با مراجعه به یک نشانی اینترنتی بلافاصله استفاده از آن را آغاز کند.

وی افزود: با توجه به اینکه موبایل اپلیکیشن‌ها به صورت مستمر ویرایش‌های جدید ارائه می‌کنند، کاربران ناگزیر به به روزرسانی هستند اما در صورت استفاده از نسخه‌های پیش‌رونده، نیازی به انجام این بازنصب‌ها نخواهد بود و در هر بار استفاده از اپ، آخرین ویرایش به‌صورت خودکار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو ادامه داد: با تلاش همکاران، شرکت ایساکو نیز همانند چند شرکت مطرح و بزرگ ظرف مدت زمان کوتاهی موفق به طراحی و پیاده‌سازی نسخه جدید اپلیکیشن خود شد؛ با این تفاوت که این پروژه در داخل شرکت ایساکو و بدون نیاز به صرف هزینه هنگفت به بهره‌برداری رسید. با این رویکرد عملا تحریم‌های شرکت آمریکایی اپل خنثی و نیاز به استفاده از بازارگاه‌های اپ‌استور و سیب‌اپ منتفی شد.

حسن‌پور ادامه داد: از دیگر مزایای این نسخه می‌توان به این اشاره کرد که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه كرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند.

وی در رابطه با نحوه استفاده از این اپ تاکید کرد: مشتریان ابتدا باید اپلیکیشن قدیمی ایساکو را از روی تلفن همراه خود حذف کرده و سپس با کلیک بر روی لینک زیر به قسمت iOS وارد شده، و از آیکون بر روی گوشی خود استفاده کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر