بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: برای تحقق رونق تولید، باید یک باور عمومی ایجاد شود که ضرورتی غیرقابل انکار بوده و متناسب با آن باید فضاسازی لازم نیز صورت گیرد.
کد خبر : ۱۹۲۵۶۵

برای تحقق رونق تولید، باید یک باور عمومی ایجاد شود

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی اظهار کرد: اهمیت حمایت از تولید هنوز آنچنان که شایسته است در جامعه نهادینه نشده و این دغدغه هم باید مورد عنایت خاص مردم باشد و هم سایر بخش‌های دخیل در حوزه کسب و کار که باید قدم‌های محکم‌تر و موثرتری در این مسیر بردارند.

وی افزود: امروز برای تحقق رونق تولید، باید یک باور عمومی ایجاد شود که ضرورتی غیرقابل انکار بوده و متناسب با آن باید فضاسازی لازم نیز صورت گیرد.

وزیر صنعت ادامه داد: امسال و با لحاظ برنامه‌های گسترده وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم فرهنگسازی در عرصه ساخت داخل و رونق تولید امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق، «روز صنعت و معدن» سرآغاز یک نگاه فرهنگی وسیع‌تر در سطح جامعه برای پاسداشت جایگاه این بخش مهم اقتصادی باشد.

وی تصریح کرد: در بخش کلان و از نقطه‌نظر مقام معظم رهبری بخش تولید آنچنان دارای اهمیت بوده که در چند سال اخیر جدا از حمایت‌های بی‌دریغ صورت گرفته، حتی در نامگذاری سنوات هم ایشان این حوزه را مورد عنایت ویژه خود قرار داده‌اند.

رحمانی گفت: حمایت‌های مردم از بخش تولید و ساخت داخل می‌تواند این زنجیره را تکمیل و زمینه‌ساز توسعه پایدار کشور شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر