بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
نشست خبری عرضه اولیه شرکت پلی پروپیلن جم برگزار و در خصوص تامین خوراک این شرکت و دیگر سوالات به‌خصوص برگزاری مجمع پس از عرضه‌اولیه، پرسش و پاسخ صورت گرفت.
کد خبر : ۱۹۲۶۳۵

به گزارش بورس‌نیوز، عرضه اولیه سهام شرکت پلیپروپیلن جمدر نماد معاملاتی «جم پیلن» در روز دوشنبه مورخ 1398/03/27 انجام شد.

بر این اساس، تعداد ۲۰۰میلیون سهم معادل ۱۰درصد از سهام شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان پانصد و سی و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «محصولات شیمیایی»، گروه «تولید مواد شیمیایی پایه» و طبقه «تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «جم پیلن» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در نشست خبری عرضه این شرکت، بهمن بهزادی مدیرعامل پلی پروپیلن جم ضمن بیان این مطلب گفت: در سال ۹۷ تنها ۶هزار تن صادرات در کارنامه شرکت به ثبت رسید زیرا حدود ۹۸ تولید برای رفع نیاز داخلی هزینه شد.

وی ادامه داد: یک گرید جدید به نام rb121l در سال گذشته به صورت آزمایشی تولید و در سال جدید به رسما به خط تولید اضافه می شود.

بهزادی افزود: خوراک مورد نظر را از سهامدار عمده خود یعنی پتروشیمی جم تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات پلی پروپیلن جم تحت لیسانس بازل بوده و و این شرکت برای تامین کاتالیست ما نیز مشکلی ندارد اما در حال حاضر ما از محل های دیگری نیز نیاز خود را تامین می کنیم.

بهزادی تاکید کرد: از سال ۹۵ به دنبال عرضه اولیه بودیم ولی امسال این اتفاق رخ داد.


* ساعت ثبت سفارش: 10:00 تا 12:30 امروز
* میزان عرضه: 10 درصد
* میزان سرمایه: 2000 میلیارد ریال    
* تعداد سهام: 2میلیارد سهم
* میزان عرضه: 200 میلیون سهم 
* حداکثر سهام قابل خرید: 500
* دامنه قیمت: 21000 تا 22500 ریال 
* سقف تعهد خرید: 50 درصد
* حداکثر مبلغ خرید: 11,302,200 ریال
* درصورت استقبال 400 تا 500 هزار نفری، تعداد 400 تا 500 سهم به هر کد (حدود 905 هزار تا یک میلیون و 130 هزار تومان)

اشتراک گذاری :
ارسال نظر