بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
برگزاری این همایش که توسط شرکت ویزاپیک برگزار می‌شود، میزبان کارآفرینانی خواهد بود که مایل به آشنایی با جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا و همچنین کسب اقامت آن کشور از طریق سرمایه‌گذاری هستند.
کد خبر : ۱۹۲۶۵۱

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روزپنجشنبه 13 تیرماه 98 در تهرانبرگزار می‌شود.

به گزارش بورس نیوز، مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذار و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، گام اول در سرمایه‌گذاری است. به همین دلیل در این همایش تمام اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و متقاضیان دریافت اقامت وویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه ارائه خواهد شد.

در این همایش روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استرالیا با تفکیک هر ایالت توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا توضیح داده خواهد شد. همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت در کشور استرالیا توسط مشاور رسمی سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

کرمعلی در این زمینه افزود: «با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم باوکیل مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور سرمایه‌گذاری، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روزپنجشنبه 13 تیرماه 98 در تهرانبرگزار می‌شود.

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیرتبلیغاتی بودن آن و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا بوده که برای مدت محدودی در ایران است و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه‌گذاری در استرالیا که مقیم استرالیا است. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصاناین صنعت با دانشی بهروز روبه‌رو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را بروزرسانی و رهنمون‌هایلازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود: «درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود به شرح زیر است:

· بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استرالیا

· بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم

· بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا)

· توضیح دقیق چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت در استرالیا

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه‌گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

· بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استرالیا

· بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه‌گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش

· مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا

· صابری، مشاور مالی و سرمایه‌گذاری در استرالیا

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت‌نام می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند و یا با شماره88700005 در ارتباط باشند. همچنین امکان ثبت نام از طریق کانال تخصصی ویزای سرمایه‌گذاری هماپور به این آدرس نیز امکان پذیر است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر