بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیری که با صدای بلندگوی بورس نیوز از خواب پرید و تخصیص ارز دولتی برای دود کردن آقایون و...
کد خبر : ۱۹۲۶۶۱
.

به گزارش بورس‌نیوز، یکی از شرکت های بورسی اخیرا تمام سود را در مجمع تقسیم کرده بود در حالی که سرمایه کافی برای حضور در بازار بورس نداشت و احتمال انتقال به بازار پایین تر داشت؛ ولی مدیران شرکت کک شان هم نمی گزید. اما صدای اعتراض سهامداران از بلندگوی بورس نیوز آنقدر اثرگذار بود که حالا به تکاپو افتاده اند تا سرمایه را هر چه زودتر افزایش دهند و صندلی مدیریت را از دست ندهند.


ارز دولتی در یکسال اخیر به بسیاری از کالاهای اساسی و نیازهای ضروری صنایع یا تخصیص نیافت یا آنقدر قطره چکانی بود که دردی دوا نکرد. اما شرکت دخانیات با همکاری یک شرکت از بلاد شیطان بزرگ با ارز دولتی تنباکو وارد کرده و جالب اینکه به اندازه مصرف چند ماه هم در انبارها دپو کرده است. کاش مسوولان پاسخ می دادند چطور بچه های بی گناه این مرز و بوم در مناطق محروم از حداقل امکانات هم محروم اند و آقایان ارز دولتی را دود می کنند و به باد می دهند؟


اگرچه انبارهای مملو از خودروی خودروسازان بارها و بارها سوژه عکاسان شده و حتی گاه خودروسازان در خبرهای خود رکورد تولید برخی محصولات همچون نیسان آبی را در بوق و کرنا می کنند؛ ولی پای تحویل به مشتری که می رسد می گویند چرخ مان لنگ است و انصافا تحریم هم مانند ترافیک، بهانه خوبی برای بسیاری از کاهلی ها و بدقولی ها است. زور تعزیرات هم به اهالی جاده مخصوص نمی رسد. جالب تر آنکه این گروه دو دستی اموال مازاد خود را چسبیده اند و در مقابل هزینه های مالی در گزارشات شان سر به فلک می کشد و مرتبا از بی پولی می نالند! 

قبلا این جمله را به کرات شنیدیم که یک لحظه خواب مان برد و تا بیدار شدیم دیدیم خیلی چیزها عوض شده؛ حالا شده حکایت اهالی بهارستان. در بین نامزدهای ریاست کمیسیون اقتصادی، 2 نفر سخت مشغول رقابت بودند که یکباره یکی از آسمان پرید و ریاست کمیسیون اقتصادی بهارستان را از آن خود کرد! ظاهرا رقبای شکست خورده قبلا انتقاد زیاد کرده بودند و اینطور از میدان به در شدند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر