بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
در کل مجموع درآمدهای کل این شرکت سرمایه‌گذاری در سال مالی 1397 مبلغی در حدود 402 میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۱۹۲۶۶۴

هزینه‌های فروش عمومی و اداری 126 میلیارد ریالی برای شرکتی با 16 کارمند قراردادی و 8 نیروی خدماتی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه گروه دارویی برکت، از زمره شرکت‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه است و بخش عمده‌ای از زیرمجموعه‌های این شرکت نظیر والبر از سودآوری بالایی برخوردار بودند، مجموع کل درآمدهای شرکت و همچنین درآمدهای ناشی از محل شناسایی سود زیر مجموعه‌ها در انتهای سال مالی 1397 افتی 37 درصدی را نشان می‌دهد.

شاید کمتر کسی اتفاقات و نحوه عرضه اولیه سهام این شرکت سرمایه‌گذاری آن هم با قیمت‌های عجیب در سال 1396 را فراموش کرده باشد و حالا تنها پس از گذشت مدتی اندک مشخص می‌شود صرف ورود شرکت‌های کاغذی و تودرتو و بعضا مالک زمین‌هایی غیر کاربری، ملاکی برای تعمیق و افزایش شرکت‌های بورسی نیست.

هزینه‌های فروش عمومی و اداری 126 میلیارد ریالی برای شرکتی با 16 کارمند قراردادی و 8 نیروی خدماتی

نکته جالب توجه در خصوص یادداشت‌های توضیحی پیوست این شرکت در سامانه کدال، عدم وجود توضیحات در خصوص ریز درآمدهای تحصیل شده ناشی از سود سرمایه‌گذاری‌ها بوده که این موضوع در نوع خود منحصر به فرد است.

در کل مجموع درآمدهای کل این شرکت سرمایه‌گذاری در سال مالی 1397 مبلغی در حدود 402 میلیارد ریال بوده است که این مبلغ پس از کسر هزینه‌های فروش عمومی و اداری عجیب 126 میلیارد ریالی (هزینه حقوق و دستمزد و ... تنها برای 24 پرسنل قراردادی و خدماتی)، هزینه‌های مالی 196 میلیارد ریالی منجر به تحقق سود خالصی 238 میلیارد ریالی شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
متاسفم برای مدیران شرکت بورس که موجب ضرر ما سرمایه گذاران می شوند. چرا این شرکت ها باید وارد بورس شوند؟ خواهش میکنم مدیران بورس نیوز تا می تونن شفاف سازی کنن. ممنون از سایت پر بارتون