بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به کارت زردی که به لطف اهالی جاده مخصوص به وزیر نشان دادند و توقف یک انتخابات مهم در بهارستان به بهانه ...
کد خبر : ۱۹۲۷۱۰
توقف در کار بهارستان به بهانه سنگ زنی به مجسمه شیطان

به گزارش بورس نیوز،جاده مخصوص کار دست وزیر داد!
ظاهرا تخلف اهالی جاده مخصوص و دپوی هزاران دستگاه خودرو توسط دو بازیگر اصلی صنعت، آنقدر آشکار شده که اهالی بهارستان کارت زرد نشان وزیر صمت داده اند!

یکی از اهالی بهارستان دلتنگ فرزندان غربت نشین خود شده و راهی دیار شیطان بزرگ شده تا شاید سنگی هم نثار مجسمه منحوس آزادی کند. اما جالب اینجاست که انتخابات کمیسیون بهداشت تالار بهارستان تا بازگشت ایشان از سفر به تعویق افتاده است! 

یکی از آقایون امروز اعلام کرده تمام پنجره ها به روی ما بسته شده و شاید دیگر نتوانیم نفت بفروشیم. به ایشان بفرمائید پنجره ها از مدت ها قبل بسته شده بود؛ چیزی که این روزها به روی نفت ما بسته می شود تونل های مخفی ما به دنیای بیرون بوده است. وقت آن رسیده به صنایع خصوصی و صادرات غیر نفتی توجه کنیم؛ امر مهمی که سال ها از دید شما آقایان مغفول مانده است.

محصولات لبنی آنقدر گران شده که برخی دیگر حتی نمی توانند به مهمان خود تعارف نان و پنیری کنند. حالا آقایون پشت درهای بسته در تدارک حذف ارز دولتی هستند. خودتان تصور کنید شیر گاوی که دلار آزاد نشخوار کرده، تا کجا صعود خواهد کرد. 

پادوهای خوش خدمت در ردای شرکت سرمایه گذاری
در جلسه محاکمه مدیران یکی از بانک ها که در فساد مالی گوی رقابت را از تمام کلاهبرداران جهان ربوده، مواردی مطرح شده که حیرت انگیز است. 
ظاهرا دو برادر متخلف ۳ حیاط خلوت در بانک مذکور داشته اند که از طریق این حیاط خلوت ها پول کلانی به جیب زده اند. وقتی ماجرای بالا کشیدن ۱۵۰ میلیارد تومن به عنوان افزایش سرمایه یکی از همین حیاط خلوت ها لو می رود نوکر خانه زاد خود را آراسته و به حیاط خلوت دوم می برند و بنام این نگون بخت وام می گیرند. بعد هم به راحتی بانک مذکور را وادار به پرداخت 280 میلیارد تومان برای تسویه دو قلم بدهی خود به یک بانک دیگر می کنند. با این ترفند ها دستگیری یکی از متهمان با ۱۰ چمدان ارز و طلا عجیب نیست.

یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران امروز استعفا داد؛ طبق شنیده های ما قانون پایستگی مدیران شامل ایشان هم شده و صندلی ایشان قبلا جای دیگری آماده شده و این استعفا فقط حکم جابجایی از میدان ولیعصر به خیابان طالقانی را داشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر