بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی دانم

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت نفت در بسیاری از بخش‌ها مثبت بوده، این وزارتخانه در موضوع گازرسانی روستایی و شهری کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است، از این رو فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی‌دانم.
کد خبر : ۱۹۲۸۳۱

فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی دانم

به گزارش بورس نیوز، شهاب‌الدین بیمقدار، درباره اینکه درشرایط فعلی بیان مسائلی مانند استیضاح برخی وزیران مصلحت نیست، اظهار کرد: عملکرد وزارت نفت در مواقع زیادی مثبت بوده است. این وزارتخانه در موضوع گازرسانی روستایی و شهری کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته، از این رو فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی‌دانم.

وی افزود: بیژن زنگنه همیشه مخالف ایجاد بابک زنجانی‌های دیگر در نفت بوده است. معتقدم چون زنگنه نمی‌گذارد بابک زنجانی دیگری در حوزه نفت خلق شود تحت‌ فشار قرار گرفته است.

این نماینده مردم تبریز در خانه ملت بیان کرد: کسانی که به دنبال خلق بابک زنجانی‌های دیگر هستند باید از گذشته عبرت بگیرند، این افراد چگونه تضمین می‌دهند که پول نفت ما را برمی‌گردانند؟

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: به شخصه مخالف فشارها به وزیر نفت هستم. زیرا بحث‌هایی که در تخریب وزیر نفت صورت میگیرد بی‌انصافی بوده و در این موقعیت نیز به صلاح کشور نیست.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر