بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
در سه ماهه ابتدای سال جاری رخ داد؛

حفر و تکمیل 28 حلقه چاه نفت و گاز

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: از این ۲۸ حلقه چاه، ۱۳ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۱۵ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.
کد خبر : ۱۹۲۸۷۷

به گزارش بورس نیوز، محمد آل‌خمیس درباره عملیات حفاری از 28حلقه چاه نفت و گاز اظهار کرد: از این ۲۸ حلقه چاه، ۱۳ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۱۵ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: از مجموع چاه‌های حفر شده ۱۹ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، دو حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و سه حلقه در قالب پروژه‌ای به سرانجام رسید که در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: هم‌اکنون ۱۴ دستگاه حفاری در حال جابه‌جایی در موقعیت‌های عملیاتی هستند.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد: در سه ماه نخست سال جاری مقدمات آغاز عملیات چند پروژه جدید از سوی شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی و مهندسی و توسعه نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از طریق مناقصه به این شرکت واگذار که این کار انجام شد و پروژه‌ها در مراحل آغازین اجرایی قرار دارند.

وی افزود: همچنین برای ایجاد ساختار منسجم عملیاتی و افزایش کارآیی و پشتیبانی مطلوب‌تر، مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۴ که ۱۶ دستگاه حفاری خشکی سنگین و یک دستگاه حفاری فوق سنگین در اختیار داشت، حذف و دکل‌های تحت سرپرستی آن در مدیریت‌های عملیات حفاری یک تا سه ادغام شد.

آل‌خمیس تصریح کرد: ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر دارای ۷۲ دستگاه حفاری ملکی شامل ۶۹ دکل خشکی و سه دکل دریایی است و این شرکت توان ارائه عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و مهندسی را در هر موقعیت عملیاتی دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس دستگاه حفاری ۲۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت:

تعمیر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه نفتی توسط دکل ۲۴ فتح

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت:

تخصیص بسته های نوسازی برای تاسیسات شرکت نفت فلات قاره

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

نقش خدمات تخصصی ویژه حفاری در عملیات حفر چاه نفت و گاز

ارسال نظر