بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
تیرماه شلوغ بورس از واگذاری «البرز»، «شراز» و «شاوان» آغاز شد و طبق جدیدترین گزارش‌ها، گویا پتروشیمی نوری نیز محیای ورود به بازار سرمایه شده است.
کد خبر : ۱۹۲۹۱۹
عرضه‌اولیه دیگری از نوع پتروشیمی در مسیر حافظ

به گزارش بورس‌نیوز، امروز شنیده شد که پتروشیمی نوری از اواسط تیرماه به میهمانی بورس می‌آید و از طریق هیات پذیرش برایش تکلیف شده که صورت‌های مالی حسابرسی شده را تقدیم کند و به خاطر اینکه یک بار در اردیبهشت ماه مهلت عرضه سهام تمدید شده بود، تا آخر تیر ماه در بورس حاضر می‌شود.

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان و با قولی که مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس داده بود، گویا این پتروشیمی توانست اینبار کمربند خود را برای ورود به بازارسرمایه ببندد.

جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار بورس‌نیوز گفت: براساس برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری پتروشیمی نوری، پتروشیمی بوعلی و بندر امام برای نخستین بار وارد بازار سرمایه می‌شوند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به عرضه پتروشیمی نوری، افزود: در سال گذشته بسیاری از موانع پیش روی مسیر ورود پتروشیمی نوری به بازارسرمایه از جمله اختلاف حساب‌ها با سهامدار اقلیت «تاپیکو» و حساب‌های فی‌‌مابین این شرکت با شرکت ملی نفت ایران مرتفع شد بنابراین شاید پتروشیمی نوری در بهار سال جاری وارد بازارسرمایه شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته حسابدار شرکت رفع مغایرت حساب‌های پتروشیمی نوری با شرکت ملی نفت را تایید کرد اما به دلیل گذشت زمان فرآیند ورود به بورس مصادف شد با وضعیت بازار بنابراین ورود این شرکت به بازار سرمایه به تعویق افتاد اما در حال حاضر به محض تایید صورت‌های مالی سال۹۷ توسط اعضای هیات مدیره پتروشیمی نوری فرآیند ورود سهام این شرکت به بورس آغاز می شود.

ربیعی با بیان اینکه تاکید کرد: علاقه‌مندیم که سهام پتروشیمی نوری قبل از برگزاری مجمع این شرکت، در بازار سرمایه عرضه شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر