بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:

توسعه ذخایر برنامه ویژه «کطبس» / تأمین مالی جدید به همین زودی

سال۹۸ برای تمامی صنایع می‌تواند سالی سخت از همه نظر باشد اما برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموعه‌های صنعتی می‌تواند تأثیر این سختی را کاهش و سودآوری را تضمین کند.
کد خبر : ۱۹۳۱۱۹

حجت‌الله دربانی مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به نیاز صنعت زغال‌سنگ کشور برای تولید زغال خام و کسری عرضه موجود، شرکت زغال‌سنگ نگین طبس مثل سایر شرکت‌ها و فعالان این عرصه برنامه جامعی برای توسعه حوزه فعالیت در ذخایر جدید دارد.

وی ادامه داد: همان‌طور که در گزارش منتشرشده در کدال نیاز قابل‌بررسی است، توسعه معادن شرکت از طریق ایجاد آماده‌سازی جدید و سرمایه‌گذاری در اکتشافات جدید برای توسعه ذخایر قابل بهره‌برداری اتفاق می‌افتد. این‌ها برنامه‌هایی است که در سال جاری و سال آتی مطابق سال‌های گذشته انجام می‌شود. در بعضی معادن بازگشایی ترازهای جدید راداریم که می‌تواند تضمین تولید در سال‌های آتی را برای ما انجام دهد..

دربانی در مورد تأمین مالی موردنیاز شرکت نیز گفت: همان‌طور که می‌دانید ما یک افزایش سرمایه را در جریان ثبت داشته و مراحل انتهایی را طی می‌کند. برای سال‌های آتی هم به فراخور نیاز از روش‌های مختلف تأمین مالی استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد سودآوری شرکت و برنامه‌ریزی برای بهبود آن گفت: در سال 98 شرایط اقتصادی کشور خیلی غیرقابل‌پیش‌بینی است و برنامه عملکردی ما حفظ تولید مطابق سال گذشته خواهد بود البته نمی‌توانم بگویم که ما افزایش سودآوری خواهیم داشت یا خیر اما؛ چشم‌انداز خیلی مثبت است.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ طبس با تأکید بر این مهم که صنعت زغال‌سنگ به‌طورکلی چشم‌انداز مثبتی دارد افزود: متأسفانه شرایط اقتصادی کشور چشم‌انداز بسیار ناپایداری را به ما می‌دهد به همین دلیل اجازه پیش‌بینی برای میزان سودآوری مشکل است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر