بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیرانی که اصلا مدرک مرتبط برای مدیریت ندارند و مدیرانی که از جاده مخصوص تا خیابان بهشت، دلسوز دارند.
کد خبر : ۱۹۳۲۰۰
نیش‌خند سفته‌بازان به مجامع/ جمع مدیران تقلبی جمع است

به گزارش بورس‌نیوز، ۱۴آبان سال۸۷ یکی از روزهای تلخ بر عرصه «مدیران بدون مدرک بود» زیرا هیچکس اسم مرحوم علی کردان را فراموش نمی‌کند، فردی که تنها ۹۰روز بر مسند وزارت نشست اما جدیدا لیستی از ۴۱نفر مانند میخ طویله‌ای از وزارت و سازمانی خاص بیرون زده که ای بابا، افرادی که دوره گعده بازنشستگان جمع شدند که اصلا مدارک مرتبط ندارند!!! ۴۱ نفر مدیری که برای بازنشستگان تصمیم‌گیری می‌کنند که آبخیزداری، تاریخ، آلودگی هوا، دامپزشکی و ... را از خود برجای گذاشته‌اند.

نیش‌خند و سفته‌بازی هنگام ورود به مجمع
سخنگوی راه‌پله‌ها جدیدا از کارگزاری‌ها خبر آورده که بسیاری از سهامداران بخاطر خوشحالی فراوان از سود تقسیمی شرکت‌ها، قید حضور در مجامع را می‌زنند و بخاطر ضربه به شرکت‌ها، سهم‌های خود را پیش از مجامع به زیر چوب حراج می‌برند تا اینگونه پاسخ ناملایمتی‌های مدیران این شرکت‌ها را با این پاتک، پاسخ دهند؛ حال باید دید که ایا مدیران ناملایم اگر سود مناسب پرداخت کنند نیز سهامدار یا شاید سفته‌باز به استقبال فروش زودتر از موعد سهام گام برمیدارد یا خیر!

حراج سیمان قرمز در بازار
زمانی که سیمان قرمز در بازار معاملاتی کامیون‌کامیون حراج می‌شود، مدیران سیمانی کاملا قید حیات در دنیا را می‌زنند؛ البته با پیش‌فروش سیمان سبز در بورس نیز دستیابی به مدیران اصلا کار آسوده‌ای نیست اما سهامداران در این اوضاع به‌دنبال روزنه‌ای می‌گردند تا به سبزی زندگی امیدوار شوند، مدیران نخوابید بازار و سرمایه بیدار است.

سیل در جاده مخصوص
یکبار خبری آمد که شهرداری با خودروسازان توافق کرده و همه به طنز گرفتیم که خودروسازان می‌خواهند کم تولید کنند تا شهرداری می‌خواهد خیابان اضافه درست کند اما واقعیت آنجاست که عکس هوایی از کیلومتر۱۴ جاده‌مخصوص بدرستی حکایت می‌کند که اگر این خودروها به بازار عرضه شود، تهران پارکینگ کامل می‌شود اما دستشان درد نکنه که تهرانی با ترافیک از سوی این مدیران ترجیح داده می‌شود و درب کارخانه‌ها به سوی عرضه‌ها باز نمی‌شود البته ناگفته نماند که گفته‌اند که قطعه نیست تا شهرداری پارکینگ‌های تازه را افتتاح کند؛ باید یادآور شد که مدیران همین جاده مخصوصی‌ها نیز ۱۰به بعد در محل کار خود حاضر می‌شوند تا این ترافیک را هم شاهد نباشند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر