بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا در گفت و گو با بورس نیوز عنوان کرد

«فولاد» مکمل «گل گهر»/ برگزاری مجدد مجمع امری قانونی نیست

دعوا بر سر کرسی‌های هیئت مدیره شرکت «گل‌گهر» بالا گرفته و دو شرکت بورسی «سرمایه‌گذاری امید» و «فولاد مبارکه» به دنبال به دست گرفتن قدرت در این شرکت هستند.
کد خبر : ۱۹۳۴۴۵

«فولاد» مکمل «گل گهر»/ برگزاری مجدد مجمع امری قانونی نیست

به گزارش بورس نیوز، گویا دعوا بر سر کرسی‌های هیئت مدیره شرکت «گل‌گهر» بالا گرفته و دو شرکت بورسی «سرمایه‌گذاری امید» و «فولاد مبارکه» به دنبال به دست گرفتن قدرت در این شرکت هستند.

در همین خصوص محسن رحمتی، مدیرعامل کارگزاری تدبیرگران فردا در گفت و گو با خبرنگار بورس‌نیوز گفت : هر دو شرکت «و امید» و «فولاد» رقابتی تنگاتنگ دارند، «گل گهر» شرکتی است که از نظر بنیادی در وضعیت خوبی قرار دارد و فولاد مبارکه هم به زنجیره تامین محصولات گل‌گهر نیاز دارد ، بنابراین اگر این معامله صورت گیرد هم «فولاد» می تواند زنجیره کاملی از محصولات فلزی خود را کامل کند ، هم «کل گهر» یک خریدار خیلی خوب و ثابت برای مشتریانش دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در رابطه با برگزاری و انتخابات مجدد مجمع اظهار داشت: وقتی یک بار مجمع به طور کامل برگزار شده و اعضا انتخاب شده اند و همه مراحل طی شده ، تکرار این کار امری قانونی به نظر نمی‌رسد ولی احتمال میرود یک استثنا یا یک بند قانونی حتما پیدا شده است که تکرار اتفاق می افتد. در نهایت اطلاعات در این زمینه کامل نیست و نمی توان براساس این اطلاعات نظری قطعی داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «وامید»

از سه شنبه هفته جاری اتفاق می افتد؛

اجرای مرحله سوم سامانه مدیریت ریسک

ارسال نظر