بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
این کاهش سود برخلاف برآورد سهامداران شرکت و به ویژه با توجه به افزایش نرخ‌های صورت گرفته در گروه محصولات دارویی رخ داده است.
کد خبر : ۱۹۳۴۸۷

لقمان دارو و کاهش 12 درصدی سود شرکت/ کسب سود 249 ریالی هر سهم شرکت در سال 97

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، سود خالص شرکت لقمان دارو در سال مالی گذشته با کاهش 12 درصدی نسبت به سال 96 روبرو بود و بر اساس صورت های مالی سالیانه حسابرسی شده، مبلغ سود خالص کسب شده شرکت در سال گذشته به مبلغ 111 میلیارد و 860 میلیون ریال و معادل 249 ریال محقق شده است.

این کاهش سود برخلاف برآورد سهامداران شرکت و به ویژه با توجه به افزایش نرخ‌های صورت گرفته در گروه محصولات دارویی صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد افزایش نرخ‌های فروش صورت گرفته محصولات شرکت در سال گذشته با توجه به رشد نرخ خرید مواد اولیه مصرفی جبران شده و با توجه به رشد هزینه‌های مالی شرکت به 175 میلیارد ریال، شاهد کاهش سودآوری شرکت در سال قبل بوده‌ایم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
تزریق مواد انرژی‌زا به معاملات این سهم؛

«دلقما» اسیر بانکی‌ها شده است

تزریق مواد انرژی‌زا به معاملات این سهم؛

«دلقما» اسیر بانکی‌ها شده است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
داود
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
باسلام لطفا بفرمائیدپیش بینی شما از رشدکلی شاخص بورس تاپایان سال۹۸ چطور خواهدبود؟وبطورخاص اکر می توانیدپیش بینی شرکدهای داروی بانماد دکوثر ودلقما وسانکولوژی وبرکت رابیان فرمائید واینکه آیا خریدسهام این شرکتها بصرفه هست بطوریکه دربازه ۳تا۶ ماه آینده سودمعقول وخوبی عایدخریدارشود ضمنا آخرین افزایش سرمایه ومجموع عمومی این شرکتها چزمانی بوده ودرآینده هست باتشکر