بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به حراج یکی از زیرمجموعه های بانک فرابورسی و بازار متشکل ارزی و گلایه های سیب زمینی و...
کد خبر : ۱۹۳۵۰۳
به گزارش بورس نیوز، گویا یکی از بانک های فرابورسی که اتفاقا امروز هم صف خرید بود یکی از شرکت های زیرمجموعه خود را برای فروش گذاشته؛ آن هم با قیمتی که نسبت به دارایی های شرکت مذکور تقریبا مفت است! این حاتم بخشی و تخفیف حداقل ۵۰۰، ۶۰۰ میلیارد تومانی با چه هدفی صورت گرفته، خدا می داند ؛ ولی ان شاءالله که به منظور رفع تکلیف و فرار از مالیات یا... نباشد.

پز عالی با جیب خالی
گویا یکی از شرکت های بازار پایه که در این چند ماه به بهانه تجدید ارزیابی دارایی هایش حسابی رشد کرده، زمین های اجاره ای را هم جزو دارایی های ارزش گذاری شده لحاظ کرده و به رغم مردودی پرونده افزایش سرمایه توسط بالا دستی ها، باز هم اصرار به درستی کار خود دارد. 
 
بازار متشکل بنزین بهانه جدیدی برای تشکیل نشست های آقایان
اگرچه بازار متشکل ارزی به نتیجه ای نرسیده و در حد حرف باقی مانده؛ اما گویا جلسات موزخوری به مذاق آقایان خوش آمده و قصد تشکیل بازار متشکل دیگری را دارند؛ آن هم بازار متشکل بنزین! حالا این بازار چند وقت سوژه جلسات آقایان را فراهم کند، مشخص نیست.

طرحی جدید برای حل مشکل مستاجران یا شاید هم پر کردن جیب دلالان
ظاهرا آقایان دلسوز از مشکلات مستاجران به تنگ آمده اند و نیت کرده اند یک طرح جدید اجرا کنند. ستاره دار کردن املاک و اجاره واحدهای مسکونی آن هم توسط نوع نوظهوری از دلالان! مدیونید اگر فکر کنید بزرگان صنف مشاوران املاک از این طرح بهره می برند. فقط به قول دوستی، در صورت اجرای این طرح مستاجران و مالکان، به مدت ۵ سال به هیچ کاری فکر نکنند، حتی خدای نکرده مرگ!

دست از سر من بی رگ بردارید
گویا دوستانی که حقوق میگیرند تا بخشنامه صادر کنند، برای آنکه مبادا در کار خود کوتاهی کنند و پول شان شبهه دار شود، شبانه روزی در حال صدور بخشنامه هستند. بخشنامه های صادره آنقدر زیاد شده که سیب زمینی هم به فغان آمده که «ای بابا، دست از سر من بی رگ حداقل بردارید! توی ۹ ماه، ۵ بار سیاست هاتون در مورد من تغییر کرده، آخه چه خبره!»

پشت کردن کره ای ها به ایران
دو شرکت بزرگ کره ای که بخش زیادی از بازار لوازم خانگی کشور را در اختیار داشتند، دیگر حاضر به همکاری با ایران نیستند و دشمن موبور ما را به ما ترجیح داده اند. اینکه تولیدکنندگان داخلی چطور از این فرصت بهره خواهند برد، به کنار؛ ولی امیدواریم آنها که در شرایط سخت به ما پشت کردند از خاطرمان محو نشوند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر