بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به صندوقی که رئیس آن از روسای سابق دستور می‌گیرد تا بازنشسته‌هایی که کماکان از جیب بیت‌المال نوازش می‌شوند.
کد خبر : ۱۹۳۶۱۳
به گزارش بورس‌نیوز، هلدینگ معروف خیابان گاندی گویا با تمام جوانگرایی‌های که داشته هنوز زیرمجموعه‌های آن به‌عنوان خانه سالمندان برای برخی مدیران دوره رضاشاه در رزرو قرار دارد و هر روز خاطرات قحطی جنگ‌جهانی برای کارمندان مرور می‌شود.

اگر این هلدینگ‌ اقدام به راه‌اندازی موزه تاریخ معاصر کرده و از این مدیران در آن موزه‌ها پرده‌اندازی کنند، منفعت و سود بیشتری عاید اقتصاد می‌شود تا اینکه این مدیران فرسوده کماکان با روش تاجرباشی‌های قدیمی زیره بار کرمان کنند.

امیدواریم که آقای وزیر از جنب خیابان آزادی به رئیس این هلدینگ در راستای تعویض مدیران فسیل شده نامه‌ای زده تا زودتر این موزه راه‌اندازی شود تا مدیران فسیل بیکار نمانند.

مزایده شفافیت در کارنامه دولت

انتشار صورت‌های مالی نهادهای اقتصادی کشور جزو لوایحی بود که دولت پس از سال‌ها انتظار آن را تصویب کرد اما کماکان نهادهایی مانند وزارت اقتصاد، سازمان بورس، بانک مرکزی و غیره به آن تن نداده‌اند و البته سخنگوی راه‌پله‌های آنان نیز گفته‌اند که چرا ما اول!!! حال خبر رسیده که بانک‌هایی نظیر سپه «گزارش مالی ۹ماهه سال ۹۴»، کشاورزی «گزارش مالی ۹ماهه سال۹۷»، ملی« گزارش مالی سال ۹۳»، توسعه صادرات «گزارش مالی سال ۹۶» و حتی صنعت و معدن «گزارش مالی سال ۹۶» را تنها ارائه کرده‌اند و اگر حساب سایر مالیچی‌های زیر چتر دولت را بخواهیم حساب کنیم، «شفافیت مالی» خانه خود را در اقتصاد به مزایده کامل واگذار می‌کند.

بازنشسته‌ای دیگر در دل وزارت نفت

از سخنگوی راه‌پله‌های وزارت طالقانی شنیده شد که آقای وزیر برای خواهر شهید دوران جنگ حکم مشاور زده است؛ جالب آنجاست که این خانم دبیر آموزش پروش بوده، و در زمان انتصاب در سال ۹۲ هم بازنشسته بوده است.

در صندوق‌ها چه خبر است

شنیده شده که معاونان یکی از صندوق‌های فعال در امور صادرات کشور، افرادی از جنس آقازاده که نه، اما برادرزاده و خواهرزاده مدیران تشکیل داده‌اند؛ خانم رئیس برادرزاده رئیس سابق خود را به سمت معاون صندوق‌ و مسئول صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق قرار داده است؛ اما نشنیده بگیرید که ژن‌خوب و برادرزاده آقای رییس میرداماد نیز به‌عنوان مشاور خانم رئیس در صندوق به حیات خود ادامه می‌دهند البته حیات که چه عرض کنیم!
اشتراک گذاری :
ارسال نظر