بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
مدیرعامل ایران ترانسفو در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی، مهمترین رسالت «بترانس»

هدف هیات مدیره از واگذاری املاک شرکت در محمود آبادتحصیل املاک مناسب تر از نظر کیفی وکمی در مکانی نزدیک به استان زنجان است.
کد خبر : ۱۹۳۶۶۰
به گزارش بورس نیوز، یکی از سهم های بازار سرمایه که به نظر می رسد از قافله رشد عقب مانده، سهم شرکت ایران ترانسفو است.
این شرکت اگرچه در سال ۹۷ به رغم افزایش قیمت تمامی کالاها و خدمات، درآمد فروش مطلوبی نداشت؛ ولی به مدد شناسایی سود حاصل از تسعیر نرخ ارز سود قابل قبولی محقق ساخت.
گویا امسال هم نیروترانس برنامه هایی در دست اجرا دارد که می تواند سود این شرکت را جذاب کند. ضمن اینکه درآمد تحقق یافته این شرکت در سال جاری هم رشد چشمگیری با درآمد سال گذشته نشان می دهد.
لازم به ذکر است «بترانس» در مجمع به ازای هر سهم ۳۵۰ ریال تقسیم کرد.


بهزاد ظهیری مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو در گفتگو با بورس نیوز درخصوص وضعیت درآمد شرکت بیان کرد: نرخ فروش، تابعه ای از نرخ بهای تمام شده است. لذا با توجه به رشد نرخ بهای تمام شده محصولات، طبعاً نرخ فروش نیز رشد خواهد داشت. درخصوص سود سال جاری باید منتظر  تحقق برنامه های  شرکت، وضعیت کسب کار ، بازارهای صادراتی و انتشار گزارشات میاندوره ای باشیم .

مدیرعامل «بترانس» در رابطه با واگذاری ویلاهای این شرکت در منطقه محمودآباد و تاثیر آن بر عملکرد شرکت اظهار داشت: واگذاری املاک شرکت در محمود آباد فعلا انجام نشده است. ضمناً  هدف  هیات مدیره از این واگذاری تحصیل املاک مناسبتر از نظر کیفی وکمی در مکانی نزدیک به استان زنجان است.

ظهیری در خاتمه تصریح کرد: خبر خوب، تداوم فعالیت گروه صنعتی ایران ترانسفو  است. امیدوارم با تدابیر اندیشیده شده توسط اکثریت هیات مدیره محترم و بدنه اجرایی شرکت که در راستای حفظ تدوام فعالیت و جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی بوده، بتوانیم رسالت اصلی خود را در مقابل سهامداران محترم محقق کنیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر