بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به تلاش بی فایده یکی از بانک ها برای فرار از واگذاری اموال مازاد و خروج از بنگاهداری و...
کد خبر : ۱۹۳۷۶۵
بانکی که به در بسته خورد

به گزارش بورس نیوز، این روزها گل و بلبل از حرف های آقایان می بارد و به خاطر کاهش نرخ ارز حسابی مشغول پایکوبی هستند. برخی هم این روند را به اینستکس گره می زنند؛ ولی در گوشی به ما گفتند زهی خیال باطل! 
آنقدر تولیدکنندگان در گل مانده اند که تقاضای ارز کاهش یافته. ضمنا گویا قرار است ارز تک نرخی شود و احتمالا اتفاقات روزهای اخیر، گام اول برای این حرکت بزرگ است.
البته تا همین چند روز پیش، هر کالایی گران می شد، می گفتند به خاطر افزایش نرخ ارز بوده ولی حالا که عالیجناب ارز از چهارپای شیطان پیاده شده، دوستان می گویند انتظار ارزانی نداشته باشید. افزایش قیمت های قبلی، دلایل دیگری داشت!

بانک زرنگ به در بسته خورد
یکی از بانک ها که در بنگاهداری سرآمد سایر همکاران خود بوده، برای فرار از مقررات مربوط به الزام بانک ها به واگذاری اموال مازاد، دست به دامان اهالی بهارستان شده؛ ولی ظاهرا نه شنیده و نتوانسته راهی برای دور زدن قانون پیدا کند. 

جلسات بی فایده اما پرهزینه
اقایان بعد از ماه ها تشکیل جلسه و صرف موز برای تصمیم گیری در خصوص پرونده اتصال کارت بانکی به کارت سوخت، اعلام کردند موضوع منتفی است. این آقایان اگر فقط موز میل کنند . هیچ کار دیگری انجام ندهند، مفیدتر خواهند بود.

حمل دارو از طریق کول بران!
یکی از آقایان در یک اظهار نظر جنجالی گفته می توان با کوله بار (احتمالا منظورشان کوله پشتی یا کول بری بوده) دارو وارد کشور کرد و نگران تحریم ها نیستند. فعالان حوزه دارو هم پوزخندی زده اند که جان مادر محترم، قبل از اظهار نظر لطفا اندکی فکر کنید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر