بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
ز نکات بارز گزارش سه ماهه این شرکت، رشد حاشیه سود ناخالص فروش داخلی انواع پودر‌های قالب‌گیری نسبت انواع رزین به عنوان اصلی‌ترین محصولات این شرکت بوده که این موضوع منجر به شناسایی سود ناخالص مناسب شده است.
کد خبر : ۱۹۳۷۹۹

بارقه های امید در عملکرد سه ماهه «شفارس»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در سال گذشته شاهد عملکرد نه چندان مناسب شرکت صنایع شیمیایی فارس بودیم، گزارش عملکرد سه ماهه سال ۱۳۹۸ این شرکت کورسو‌هایی از امید را برای سهامداران به ارمغان آورده است.


رشد چشمگیر بیش از ۸۸ درصدی مبالغ فروش  این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و همچنین پوشش بیش از ۵۵ درصدی مجموع کل سود ناخالص این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷ از مهم‌ترین دلایل بهبود هر چند نامحسوس سودآوری این شرکت در این مدت شده است.

بارقه های امید در عملکرد سه ماهه «شفارس»

از نکات بارز گزارش سه ماهه این شرکت، رشد حاشیه سود ناخالص فروش داخلی انواع پودرهای قالب‌گیری نسبت انواع رزین به عنوان اصلی‌ترین محصولات این شرکت بوده که این موضوع منجر به شناسایی سود ناخالص مناسب شده است.

بارقه های امید در عملکرد سه ماهه «شفارس»

از دیگر نکات قابل تامل صورت‌های مالی منتشر شده شرکت می‌توان به کاهش جریانات خالص ورودی وجه نقد ناشی از فعالیت‌های عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۳۵ میلیارد ریال به ۱۹ میلیارد ریال علیرغم رشد چشمگیر مجموع درآمد‌های عملیاتی اشاره داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر