بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به خوش خدمتی یکی از شرکت های بیمه به یکی از سهامداران و ادغامی از جنس تخفیف دار و...
کد خبر : ۱۹۳۸۷۵
به گزارش بورس نیوز، یکی از شرکت های بیمه برای خوش خدمتی به سهامدار ۶.۶ درصدی خود که یکی از بانک های بورسی است، ۳۳ میلیارد تومان تحت عنوان مشارکت در منافع فروش بیمه نامه آتش سوزی واریز کرده است! این رقم چند برابر مبلغ سرمایه گذاری اولیه بانک مذکور در سهام این شرکت بیمه بوده است.

رد صلاحیت از نوع رسانه ای
امروز در اقدامی شیطنت آمیز، رد صلاحیت یکی از اعضای هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری بورسی رسانه ای شد! 
ظاهرا مدرک غیر مرتبط نامبرده دردسر ساز شده و مهر عدم تایید صلاحیت بر پرونده ایشان کوبیده اند.

استعفای مدیر پس از چند سال دریافت هزینه حمایتی
مدیرعامل یکی از بزرگترین پیام رسان های داخلی استعفا داد. این در حالی است که در این چند سال، هم بودجه سنگینی به حمایت از این اپلیکیشن اختصاص یافت و هم تبلیغات رسانه ای گسترده ای صورت گرفت. اینجا است که باید گفت بار کج به منزل نمی رسد و فیلترینگ، راهکار جلب اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی نیست. جای نقشه برای سرکوب رقبا، کیفیت تان را بالا ببرید.

ادغام با هدف تخفیف بیشتر
البته ماجرای اپلیکیشن ها به همین جا ختم نمی شود. گویا برخی اپلیکیشن های داخلی که خطر تعطیلی کسب و کار را بیخ گوش شان حس کرده اند، دنبال ادغام هستند تا بلکه وقت اضافه بخرند. دو مجموعه ای که به ارائه تخفیف های گروهی مشغول هستند هم در حال مذاکره برای ادغام اند.

کشف ویروس تصادفات رانندگی
بعضی کارشناسان بعد از بررسی ها و مطالعات مکرر، علت تصادفات جاده ای را کشف کردند. این ویروس مخرب کسی نیست جز عامل انسانی!
البته ظاهرا برخی از این ویروس ها که سوار خودروهای بی کیفیت داخلی می شوند، یک درجه پیشرفت کرده و مخرب تر عمل می کنند. مدیونید اگر باز هم تصادفات را گردن خودروهای داخلی بی کیفیت بیندازید.

دانه پاشی در بازار ارز
از گوشه و کنار هم خبر رسیده که گویا برخی دشمنان سعودی در هفته های قبل تا توانسته اند ریال ما را خریده اند؛ البته نه برای حمایت و تقویت واحد پول ملی کشور ما؛ بلکه جهت در دست گرفتن کنترل بازار ارز!
اشتراک گذاری :
ارسال نظر