بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
جمع مقادیر فروش انواع محصولات شرکت در این دوره به بیش از یک میلیون تن رسیده و شرکت برآورد کرده که جمع فروش مقداری سال جاری به ۴میلیون و ۲۹ هزار تن برسد.
کد خبر : ۱۹۳۸۸۴
سود خالص ۵.۵۲۶ میلیارد ریالی «نوری» در سه ماهه نخست/ افزایش حاشیه سود عملیاتی شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی نوری در سه ماهه نخست سال جاری عملکرد مطلوبی را داشته و با کسب بیش از ۵۸ هزار و ۶۱۹ درآمد عملیاتی موفق به کسب سود خالص قابل ملاحظه ۵هزار و ۵۲۶میلیارد ریالی و معادل ۱.۸۴۲ریال به ازای هر سهم گردیده است.

حاشیه سود ناخالص کسب شده شرکت در این دوره معادل ۵.۵۸۰میلیارد ریال بوده که عمدتا از محل تولید و فروش دو محصول پارازایلین در بازار‌های داخلی و صادراتی به مبلغی بیش از ۳.۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین تولید و فروش محصول برش سنگین در بازار‌های صادراتی به مبلغ ۵.۴۰۹ میلیارد ریال محقق شده است.

لازم به ذکر است، تولید و فروش اکثر محصولات دیگر شرکت از جمله برش سبک، بنزن، رافینیت و رافینیت مخلوط منجر به کسب زیان ناخالص شده و این محصولات به عنوان محصولات فرعی شرکت با توجه به کیفیت خوراک دریافتی از پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی تولید می‌شوند.
سود خالص ۵.۵۲۶ میلیارد ریالی «نوری» در سه ماهه نخست/ افزایش حاشیه سود عملیاتی شرکت
جمع مقادیر فروش انواع محصولات شرکت در این دوره به بیش از یک میلیون تن رسیده و شرکت برآورد کرده که جمع فروش مقداری سال جاری به ۴ میلیون و ۲۹ هزار تن برسد.

در این دوره همچنین شاهد شناسایی سود تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی شرکت به مبلغ ۱.۲۵۰ میلیارد ریال و همچنین شناسایی سود سپرده‌های بانکی شرکت به مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال بوده ایم.

در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متوقف است. انتظار می‌رود که در مجمع پیش رو شاهد تقسیم سود بالای شرکت و احتمال تقسیم سود هر سهم ۶.۰۰۰ تا ۶.۵۰۰ ریالی باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس مطرح کرد:

منطقه ویژه پارس؛ پایتخت انرژی کشور

مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس در گفتگو با بورس نیوز خبر داد؛

یک پتروشیمی دیگر در صف عرضه اولیه / بورسی ها آسان‌تر بگیرند

ارسال نظر