بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به جلسه زغا‌ل‌سنگی‌ها برای عرضه محصولات در بورس و بانکی که از انتشار گزارش‌های ۹۷ خودداری کرده و...
کد خبر : ۱۹۳۹۲۱
زغالسنگی ها در تدارک ورود به رینگ/ عدم افشای گزارش های مالی از ترس نمایان شدن زیان

به گزارش بورس نیوز، امروز حقیقی های محترم در سهم های بزرگ تا توانستند، فروختند مبادا سهم ها رشد کنند! وقتی می پرسیم چرا، می گویند حقوقی نیاز به نقدینگی دارد! جالب اینجا است که معلوم نیست بعد از فروش، پول ها را کجا خرج می کنند. هر چه هست بعضی از این بزرگواران همچون فرزند خوشگذران خانواده، تا فرصتی به دست می آید، می فروشند و می روند مدتی را به عیش و نوش مشغول می شوند و وقتی پول جیب شان ته کشید، عربده کشان وارد می شوند و شعار حمایت از بازار سر می دهند! به قول دوستان،دلبندان شما جیب ما را نزنید، حمایت های بعدی، پیشکش!

عدم شفافیت از ترس افشای زیان
یکی از بانک های دولتی که در سال ۹۶ زیان انباشته خود را به ۴۹۰ میلیارد تومان رسانده بود، هنوز گزارشی از عملکرد سال ۹۷ ارایه نکرده است. گویا زیان به حدی رسیده که آقایان جرات افشای آن را ندارند. بزرگواران، نگران نباشید، با خیال راحت زیان بسازید، آخر سر از جیب مردم بی نوا، زیان شما را هم جبران می کنند! اصلا چه اشکالی دارد که برای جبران خسارت بانک ها و موسسات مالی بی کفایت، چند صد هزار تومانی از جیب مردم برداشت شود.

تدارک زغالسنگی ها برای ورود به رینگ بورس
گویا مدیران یکی از انجمن های صنایع معدنی در جلسه تصمیم گیری عرضه محصول خود در یکی از بورس ها به سر می برند. اگرچه این صنعت فعلا فقط یک خریدار در کشور دارد و شاید عرضه در رینگ بورس و رقابتی شدن قیمت ها، چندان منطقی نباشد؛ ولی با توجه به اینکه این انجمن در یکسال فعالیت خود، موفق به افزایش قیمت بیش از ۱۰۰ درصدی شده، این بار هم به کرسی نشاندن حرف شان خیلی عجیب نیست.

آغوش باز برای استخراج رمزارزها
ظاهرا آقایان به این نتیجه رسیده اند که برخورد چکشی با تکنولوژی روز، کارساز نیست و به جای ممنوعیت معاملات هر آنچه چیز زیادی از آن نمی دانند، می توانند تصمیمات دیگری بگیرند و از کنار آن، بهره ببرند. به همین خاطر قرار است استخراج رمزارزها، به عنوان یک صنعت شناخته شود. این موضوع در روزهای آینده تعیین تکلیف می شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر