بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز خبر داد:

ایمن سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت: به منظور پایش خطوط، هر سال پس از اجرای عملیات‌ پیگرانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۱۹۳۹۵۷

به گزارش بورس نیوز، حمید خدری، درباره عملیات مقاوم سازی در منطقه 10 انتقال گاز اظهار کرد: به منظور پایش خطوط، هر سال پس از اجرای عملیات‌ پیگرانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس مطابق با یک برنامه زمان‌بندی‌شده، در عملیات اسلیوگذاری خط لوله گاز دوم سراسری با بهره از توان و تجربه متخصصان داخلی در چهار نقطه از این خط لوله گذاری شد.

خدری ادامه داد: در این پروژه بیش از ۵۰۰ نفر ساعت کار انجام شده و انجام این تعمیرات در مقاوم‌سازی و تقویت خط لوله دوم سراسری بسیار موثر بوده و با برنامه‌ریزی انجام شده است. زیرا این خط در زمستان پیش رو نقش مهمی در انتقال پایدار گاز کشور دارد.

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت: خط لوله دوم سراسری، نقش مهمی در تامین انرژی گاز کشور به عهده دارد و انتقال پایدار و ایمن گاز یکی از رسالت‌های مهم این منطقه بوده و همه تعمیرات این خط لوله بر اساس استانداردهای شرکت انتقال گاز انجام می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز خبر داد:

تسطیح مسیر 1800کیلومتری خطوط لوله انتقال گاز

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد:

نقش مهم تکیه بر تولیدات داخلی در تحقق شعار «رونق تولید»

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران خبر داد:

تامین تجهیزات یکی از اولویت های صنعت انتقال گاز

ارسال نظر