بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد؛

جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع گرانی کالاهای اساسی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر جهاد کشاورزی با موضوع گرانی کالاهای اساسی خبر داد.
کد خبر : ۱۹۴۰۲۲

به گزارش بورس نیوز، اکبر رنجبرزاده عضو هیات ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس تصمیم هیات ‌رئیسه مجلس، مقرر شده تا هفته آینده موضوع نحوه توزیع کالاهای اساسی و نیز قیمت این کالاها در بازار با حضور آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: جلسه هفته آینده مجلس برای بررسی وضعیت کالاهای اساسی با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد. این جلسه در روز یکشنبه هفته آینده (6 مرداد) و پیش از جلسه علنی تشکیل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم مساله مهمی بوده که باید تمهیداتی برای آن اندیشیده شود. اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین حداقل مایحتاج زندگی خود در تنگنا قرار دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس تاکنون جلسات غیرعلنی و علنی متعددی پیرامون وضعیت قیمت کالاهای اساسی داشته که قرار است گزارش نهایی این جلسات، تهیه و در یکی از جلسات غیرعلنی قرائت شود.

رنجبرزاده تصریح کرد: گرانی کالاهای اساسی موجب شده تا سطح درآمد خانوار با مخارج آن همخوانی نداشته باشد، بنابراین وظیفه دولت، مجلس و همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه است تا به این موضوع رسیدگی کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مجلس شورای اسلامی انجام می شود؛

آغاز بررسی بودجه سال 98 از شنبه آینده

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:

ساماندهی عرضه خودرو در بازار

ارسال نظر