بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مدیرعامل بانک صادرات گفت: امروز بانکداری کار پیچیده‌ای است و بزرگترین بانکداران دنیا که به دانش روز بانکداری و ابزارها و مهارت‌های مختلف آراسته هستند نیز باید دوره‌های آموزشی حین خدمت را بگذرانند.
کد خبر : ۱۹۴۰۲۳

به گزارش بورس نیوز، حجت‌اله صیدی در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی ویژه بانکداران برتر، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که سازمان‌ها با آن روبرو هستند، بحث جانشین‌پروری و تربیت مدیران برتر بوده و خوشبختانه بانک صادرات ایران در عمر ٦٧ ساله خود، این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته و نیروهای توانمندی را تربیت کرده و اغلب مدیران این بانک از بدنه آن بوده‌اند.

وی افزود: امروز بانکداری کار پیچیده‌ای است و بزرگترین بانکداران دنیا که به دانش روز بانکداری و ابزارها و مهارت‌های مختلف آراسته هستند نیز باید دوره‌های آموزشی حین خدمت را بگذرانند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ادامه داد: تلاش شده دوره‌های مذکور مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شود. با توجه به سرعت تغییر و تحولات، لازم بود یک بازه زمانی در مدت چهار ترم در نظر گرفته شود و نیروهای توانمند و کارآمد دوره‌های آموزشی یادشده را گذرانده تا نگرانی از بابت آینده بانک نداشته باشیم. خوشبختانه همکاران نیز با انرژی، علاقه و اطلاعات خوبی که داشتند وارد میدان شده و با استقبال خود باعث افتخار سازمان شدند.

صیدی درخصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این بانک برای سال مالی منتهی به 97/12/29 بیان کرد: پس از برگزاری مجمع، اطلاعات مالی سه ماهه اول سال ٩٨ روی کدال قرار گرفت و این موضوع نشان‌دهنده این بود که بانک از نقطه سر به سری عبور کرده و وارد مرحله سودآوری شده است.

وی تصریح کرد: متوقف کردن افزایش زیان، کاهش زیان و ورود به مرحله سودآوری اقدام‌هایی بود که تحقق یافت و امیدواریم گام‌های بعدی نیز با کمک همکاران شبکه برداشته شود.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: سازمان باید توسط افراد کارآمد و باانگیزه اداره شود. این دوره‌های آموزشی ٢٠ تا ٢٥ درصد توانایی لازم را به همکاران می‌دهد و مابقی به سعی و تلاش شخص برمی‌گردد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر