بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
نرخ فروش شمش فولادی شرکت که در ماه گذشته عمدتا به صورت صادراتی به فروش رسیده با بیش از ۷.۷ درصد رشد به ۴۴ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است.
کد خبر : ۱۹۴۰۴۱
نوسان نرخ‌ها در فروش محصولات فولاد خراسان
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد خراسان بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت، موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳هزار و ۶۵۳ میلیارد ریالی در تیر ماه شده است. 

به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت از ابتدای سال تا پایان تیر ماه به بیش از ۱۳ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال رسیده است. 

نوسان نرخ‌ها در فروش محصولات فولاد خراسان

نرخ فروش محصولات شرکت در ماه گذشته با نوسان قیمتی همراه بوده و نرخ فروش میلگرد و تیرآهن شرکت همان‌گونه که در نمودار نیز قابل مشاهده است با کاهشی در حدود ۷ درصدی همراه بوده و به ۴۰ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال رسیده است. 

نوسان نرخ‌ها در فروش محصولات فولاد خراسان

همچنین نرخ فروش شمش فولادی شرکت که در ماه گذشته عمدتا به صورت صادراتی به فروش رسیده با بیش از ۷.۷ درصد رشد به ۴۴میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است.

نوسان نرخ‌ها در فروش محصولات فولاد خراسان
در نمودار مبالغ فروش ماهیانه شرکت در ۴ ماه گذشته به همراه مقایسه آن با زمان مشابه سال مالی گذشته را مشاهده می‌کنیم. جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت طی ۴ ماه گذشته به بیش از ۱۳ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال رسیده و همانگونه که قابل مشاهده است متوسط فروش ماهیانه شرکت نسبت به سال گذشته رشد جالب توجهی را داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر