بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
در سه ماهه منتهی به خرداد سال جاری رخ داد؛

سود خالص بیش از ۷۷ میلیارد ریالی «زقیام»

این شرکت سود خالص را ۷۷ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال، سود عملیاتی را ۵۶ میلیارد و ۶۱۹میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۳۷۴میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۴۱۰۰
به گزارش بورس نیوز، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در اطلاعیه و صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم ۲۲۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷۹درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود خالص را ۷۷ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال، سود عملیاتی را ۵۶ میلیارد و ۶۱۹میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۳۷۴میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال اعلام کرده است.

«زقیام» در این گزارش اعلام کرده است، طی این دوره توانسته ۳۴هزار و ۶۶۱ تن انواع محصولات را با قیمت ۴۹۴ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال به فروش برساند که سود ناخالص از این محل را ۶۳میلیارد و ۶۸۵میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت پیش‌بینی کرده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۸، فروش شرکت به مبلغ یک هزار و ۵۰۱میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بالغ می‌شود.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه خود دارد، اعلام کرده نرخ فروش شیر از ۲۲خرداد طبق مصوبه با نرخ ۲۳ هزار و ۹۰۰ ریال محاسبه شده است.

 همچنین، با توجه به حمایت دولت از واردات نهاد‌های دامی بویژه جو ذرت دانه‌ای و کنجاله سویا نرخ اقلام مذکور در صورت عدم تغییر نرخ ارز ثابت خواهد ماند و در خصوص ذرت علوفه‌ای و یونجه خشک پیش‌بینی می‌شود که حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال قبل داشته باشد.

«زقیام» با توجه به افزایش حقوق، سربار و همچنین افزایش نرخ خرید علوفه و یونجه خشک در صورت ادامه حمایت دولت از واردات نهاده‌های دامی پیش‌بینی کرده است که قیمت تمام سال جای نسبت به سال قبل حدود ۲۵درصد رشد داشته باشد.

علاوه بر این هزینه‌های مالی منتهی به۳۱خرداد ۱۳۹۸ مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۹میلیون ریال است که نسبت به دوره مشابه قبل ۲۸.۰۸ درصد کاهش یافته است؛ هزینه‌های مالی شرکت نیز در سال ۹۸ در دامنه ۲۰ میلیارد و ریال تا ۲۷ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی افزایش سرمایه این شرکت کشت و دام؛

سرمایه "زقیام" تامین می‌شود

در صورت‌های مالی ۶ ماهه اتفاق افتاد؛

"زقیام" و افزایش ۱۴۳درصدی سود عملیاتی

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «زقیام1»

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «زقیام»

ارسال نظر