بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۸۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال به ۱۷ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۴۱۱۶

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۰ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۸۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال به ۱۷ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال معادل ۶۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال محاسبه شد.

«ونیکی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۰۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به مبلغ ۸۰۲ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۰۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۸۴ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر