بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد:

اجرای طرح «شکوه شهر» در بانک شهر

این بانک در راستای استراتژی نفوذ در بازار و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و کمک به اقتصاد کشور، خدمتی جدید را با عنوان طرح «شکوه شهر» اجرایی کرده که در قالب این طرح، تسهیلات خرد به مشتریان ارائه می‌شود.
کد خبر : ۱۹۴۲۱۹

به گزارش بورس نیوز، رحیم طاهری اظهار کرد: این بانک در راستای استراتژی نفوذ در بازار و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و کمک به اقتصاد کشور، خدمتی جدید را با عنوان طرح «شکوه شهر» اجرایی کرده که در قالب این طرح، تسهیلات خرد به مشتریان ارائه می‌کند.

وی درخصوص ویژگی‌های این طرح افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌بایست نسبت به افتتاح حساب جاری یا سپرده گذاری در بانک شهر به میزان حداقل 20 میلیون ریال اقدام کنند و پس از مدتی از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: با اجرای این طرح، به مشتریان تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه با استفاده از کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

طاهری درخصوص مزایای ارائه تسهیلات خرد گفت: این نوع تسهیلات، علاوه بر جذب و افزایش منابع ارزان و کاهش قیمت تمام‌شده پول، به دلیل پایین بودن ریسک نکول، موجب بالا رفتن نرخ گردش تسهیلات شده و سهم مصارف خرد را به نسبت مصارف کل بانک افزایش می‌دهد .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر