بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به انتصاب های عجیب و غریب در هیات مدیره شرکت های بورسی و ولخرجی در آبدارخانه یک بانک و..
کد خبر : ۱۹۴۲۳۰
ولخرجی در بانک ادغام شده/ افتتاح مدرسه پیرمردها در هلدینگ معروف

به گزارش بورس‌نیوز، راه‌پله‌های مجلس خبردادند که آقای روزنامه‌فروش گویا برخلاف رسالت خبری، خبرنگاران قدیمی خود را در میان اعضای هیات مدیره و مدیران میانی پتروشیمی‌ها قرار می‌دهد که بعدها از این افراد استفاده کنند، حال جای سوال اینجاست که مقام ناظر که خود بی‌قانونی می‌کند، را باید چگونه به راه راست هدایت کرد؛ آیا راه راست را به جاده ایشان کج کنیم یا ... ؛ البته بازهم باید پیدا کرد پرتقال فروش را...

زنگ تفریح در لحظه آخر
یکی از بانک‌ها که چندی پیش در بانک سپه ادغام شده، در دو سال آخر فعالیت خود طوری ولخرجی کرده که حسابرسان انگشت به دهان مانده اند. 
۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فقط هزینه برگزاری جشن‌ها و آبدارخانه! از هزینه‌های ورزش و اردو و سفرها زیارتی هم چیزی نگوییم، بهتر است.

یاتاقان خودرو در جاده مخصوص
تیراژ تولید ۳ خودروساز بزرگ بورسی در ۴ ماهه امسال ۲۶ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده و این افت تیراژ، به قول مدیران "اثر تحریم‌ها را نمایان می‌کند" اما مدیرجان عزیز، احیانا این تحریم‌ها ناشی از قراردادهایی نبوده که شما عزیزان دل بسته‌اید؟! خودرویی‌ها با شرایط کنونی نشسته‌اند که باد و توفان قطعه‌های خارجی را به کشور بیاید و خدایی ناکرده اصلا به فکر تولید داخل نیستند.

پیرمردها صندلی پس بده نیستند
دیروز خبر از جوانگرایی در مدیریت شرکت ها دادیم و گفتیم سالمندان باید صندلی خود را به جوانان تحویل دهند؛ اما ظاهرا فساد در سیستم اداری ما آنقدر نهادینه شده که به این راحتی ها اوضاع بهبود نخواهد یافت. چرا که به بهانه جوانگرایی، مدیران هلدینگ ها سمت های مدیریتی را پیشکش ژن های خوب کرده اند. 
شرکت های دارویی اخیرا تغییرات زیادی به خود دیده اند و حالا مشخص شده مدیران جوان، صندلی خود را مدیون دوستی و ارتباط با مدیر هلدینگ هستند. پتروشیمی ها هم البته ازین اتفاقات داشته اند و اخیرا یکی از شرکت های پتروشیمی عضو هیات مدیره ای به خود دیده که جز سابقه یقه دریدن برای یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و حبس سیاسی هنر دیگری نداشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر