بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به کت‌وشلواری که پاستور از بازار اسماعیل‌گدا برای پول ملی آورد و چوب حراجی دیگر بر ساختار اقتصاد.
کد خبر : ۱۹۴۲۷۱
چوب حراج بر سر شرکت هواپیمایی/ «های وب» درس عبرتی برای استارت آپ های آماده ورود به بازار سرمایه
به گزارش بورس‌نیوز، اینترنت برخی مواقع در بالای برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها نیز سیگنال ندارد چه برسد به زیرزمین و طبقه زیرهمکف که برق راه‌پله‌های آن نیز سوخته باشد.
از اینترنتی پُررونق سال‌های گذشته خبری آمده بود که شاید این هفته بازار بازگشایی این نماد را به خود ببیند و گویا قطع‌ووصل شدن اینترنت باعث شده که رمز بازگشایی مخابره نشود؛ با این درجه حساسیت روی این نماد و توقف طولانی مدتی که سهامداران رو به فغان آورده، ورود استارت‌آپ‌ها به بازار‌سرمایه فقط شعار خواهد بود و سهم‌های استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی اگر عرضه نشوند، بهتر از آن است که عرضه شوند و خون به دل سهامداران کنند.

حذف صفرهای بی‌خاصیت
حذف ۴ صفر از پول ملی رسمی شد؛ اما این طرح به قول آقای سخنگوی پاستور تنها برای حفظ کت‌وشلوار پول ملی در برابر ارزهای خارجی بوده و اما به نظر می‌رسد این طرح به‌جز هزینه تعویض اسکناس های قدیمی و چاپ ۲۰میلیارد قطعه اسکناس و افزایش قیمت بعضی کالاها و خدمات نتیجه دیگری نخواهد داشت. 
جای تعجب است در شرایطی که اقتصاد دچار بحران شده و تولیدکنندگان مدام از رکود بازار و مشکلات تامین مواد اولیه گلایه دارند، آقای روی صندلی خود لمیده و حین صرف موز، به حذف صفرها اسکناس رای می دهند.
به‌راستی که آقای سخنگو این کت‌وشلواری که شما قواره کردید فقط در بازار اسماعیل‌گدا پیدا می‌شود.

فوران شجاعت با چشم‌های گرد
سازمان خصوصی سازی در اقدام شجاعانه دیگری، یک شرکت هواپیمایی را خصوصی سازی کرد؛ آن هم با شرایطی که هر شنونده عاقلی چشم هایش گرد می شود. شرکت یک هزار میلیارد تومانی به قیمت ۳۴ میلیارد تومان فروخته شد. لطفا رکود بازار و نبود مشتری را دلیل مفت فروشی اعلام نکنید که خنده مان می گیرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل گروه ‏dnaunion‏ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:‏

گام رو به جلو ‎برای جذب کسب و کارهای نوین / ۴ استارت‌آپ جدید معرفی خواهند شد

مدیرعامل گروه ‏dnaunion‏ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:‏

گام رو به جلو ‎برای جذب کسب و کارهای نوین / ۴ استارت‌آپ جدید معرفی خواهند شد

ارسال نظر