بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
رئیس کمیسیون اوراق بهادار عراق گفت: زمینه‌های مشترک تمدنی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق بابی برای پیشرفت روابط جدید مالی و اقتصادی است. ایده‌ها و طرح‌هایی که ما در کمیسیون اوراق بهادار عراق دنیال می‌کنیم همراستا و هماهنگ با برنامه‌های کلان اقتصادی است که مقامات عالی دو کشور، پیشتر بر آن توافق کرده‌اند.
کد خبر : ۱۹۴۴۱۸
زمینه‌های مشترک تمدنی و فرهنگی بابی برای پیشرفت روابط جدید مالی
به گزارش بورس نیوز، علا عبدالحسین الساعدی با اشاره به نوپا بودن بورس عراق اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در عراق، دستاورد‌های ارزشمند ایران در زمینه بازار‌های مالی و همچنین مبادله اطلاعات و دانش تخصصی بازار سرمایه را پیاده سازی و اجرا کنیم.

وی افزود: زمینه‌های مشترک تمدنی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق بابی برای پیشرفت روابط جدید مالی و اقتصادی است. ایده‌ها و طرح‌هایی که ما در کمیسیون اوراق بهادار عراق دنیال می‌کنیم همراستا و هماهنگ با برنامه‌های کلان اقتصادی است که مقامات عالی دو کشور، پیشتر بر آن توافق کرده‌اند.

الساعدی ادامه داد: ما در کمیسیون اوراق بهادار عراق به عنوان بخش مکمل و حمایت‌کننده از سیاست‌های اقتصادی دولت عمل می‌کنیم. دیدار‌های اخیر مقامات ارشد دو کشور و اراده آن‌ها بر تقویت همکاری‌های فیمابین، فرصتی تاریخی و کم‌نظیر برای بورس‌های دو کشور و توسعه ابزار‌ها در آن ایجاد کرده است. 

 رئیس کمیسیون اوراق بهادار عراق گفت: باور داریم با پیشرفت‌هایی که تاکنون در این سفر حاصل شده ایران و عراق می‌توانند ظرفیت‌های خالی و آزادنشده در حوزه اقتصادی به ویژه بازار‌های مالی را به سرعت پر کنند؛ بنابراین توفیق در این حوزه، زمینه تقویت مشارکت تهران - بغداد را در دیگر زمینه‌ها نیز فراهم خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سازمان بورس ایران و کمیسیون اوراق بهادار عراق تفاهمنامه امضا کردند؛

تاسیس شعبه بورس کالا در عراق برای صادرات و واردات کالا

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به بورس نیوز اظهارکرد:

اتصال سرمایه و بورس باید تسهیل شود/ دستاوردهای تامین‌سرمایه باید به بازار تزریق شود

ارسال نظر