بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت:

رشد بیش از ۱۲۰ درصدی قیمت سهم «وسرمد»

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: جایگاه واقعی قیمت سهام این شرکت بالاتر از این رقم است و انشاالله شاهد تداوم افزایش قیمت در بازار فرابورس خواهیم بود.
کد خبر : ۱۹۴۴۸۶
به گزارش بورس نیوز، مجتبی کاتب اعتماد بیمه‌گذاران، به تیم جوان سرمد را در صنعت بیمه کشور، از عوامل موثر بر افزایش قیمت سهام دانست و اظهار کرد: بیمه سرمد همواره در جهت پویایی و چابکی، از مدیران جوان و متخصص بهره برده است.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با بیان اینکه قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال جاری، رشد بیش از ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده، افزود: جایگاه واقعی قیمت سهام این شرکت بالاتر از این رقم است و انشاالله شاهد تداوم افزایش قیمت در بازار فرابورس خواهیم بود. 

کاتب در پاسخ به سوالی درباره جذب پرتفوی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: بیمه سرمد در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به جذب پرتفوی بیش از یک هزار و دویست میلیارد ریالی سازمان هلال احمر در رشته‌های اشخاص و اموال کرده و با تحت پوشش قرار دادن ابزار‌های امدادرسانی همچون وسایل نقلیه اعم از خودرو‌ها و هلکوپتر‌های امدادرسان، لوازم و تجهیزات و نیرو‌های امدادرسانی، در راستای حمایت از آنان، گام‌های مثبتی را برخواهد داشت.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، حفظ سطح یک توانگری مالی بیمه سرمد از آغاز فعالیت تاکنون را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: همزمان با افزایش دو برابری پرتفو در سال ۹۷ پیش‌بینی می‌شد سطح توانگری مالی سرمد کاهش پیدا کند، اما با مدیریت مناسب رسیک و منابع شرکت موفق شدیم با افزایش ۷ درصدی در ضریب توانگری به ضریب ١٣٨ درصد برسیم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه افزایش سرمایه این شرکت به میزان ٢٥٠٠ میلیارد ریال و ورود به بازار اتکایی اظهار امیدواری کرد: بیمه سرمد بتواند سرآمد بیمه‌های کشور باشد.

کاتب همچنین، با اشاره به سودآوری مناسب سرمد در سال گذشته، گفت: برنامه‌محوری برای افزایش پرتفوی در چند سال اخیر و حفظ ترکیب متوازن آن، نشان از حفظ منافع سهامداران و بیمه‌گذاران به عنوان اولویت بیمه سرمد بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر