بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر : ۱۹۴۵۳۰
پیام تبریک رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مناسبت روز خبرنگار
محمدی
به گزارش بورس نیوز، شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر به ویژه خبرنگاران بازار سرمایه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

خبرنگاران طلایه داران قلم و اندیشه در لحظات و صحنه‌های سرنوشت سازند، آنان منادیان معرفت و راویان حقیقت اند. ازآنجا که شفافیت یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه است اصحاب رسانه در این راه؛ همراه همیشگی و جدائی ناپذیر این بازار هستند، تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی با انتشار صحیح و سریع خبر‌های اقتصادی و سیاسی در کشف صحیح قیمت سهام شرکت‌ها تاثیر بسزایی دارند. بر کسی پوشیده نیست که رسانه‌ها می‌توانند یکی از مهمترین مبلغان فرهنگ سازی باشند و راه آشنایی با بازار سرمایه در تمامی سطوح را هموار سازند، به خصوص زمانی که آموزش‌های سنتی و کلاسیک دانشگاهی نمی‌تواند به اندازه رسانه‌ها اثر داشته باشد.

اکنون باید به نقش رسانه بیش از هر دوره‌ای توجه کرد، زیرا در سال‌های اخیر سازمان بورس توجه ویژه‌ای به فرهنگ سازی و آموزش داشته و بی شک همکاری و همیاری خبرنگاران با نهاد ناظر می‌تواند نقشی موثر و ویژه در زمینه شناسایی بورس به جامعه و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری داشته باشد و سازمان را در تحقق اهداف خود یاری کنند.

اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران بازار سرمایه، ضمن سپاس و قدردانی از خبرنگاران که چراغ فروزان مسیر بازار سرمایه هستند، این روز را به اعضای رسانه‌ای خانواده بازار سرمایه تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای آنان از خداوند منان خواستارم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در بهمن ماه سال گذشته هیات مدیره سازمان بورس؛

دادوستد سهام در بازار بازار پایه مشکل شرعی ندارد

در چارچوب تفاهم کلی با کشور عراق صورت می گیرد؛

حجم مبادلات مالی ۲۰ میلیارد دلاری بین ایران و عراق

ارسال نظر