بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
عضو هیات مدیره گروه نوآوری مالی پارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

آغاز به کار نخستین پلتفرم تامین مالی در حوزه استارت‌آپ‌ها

«پارس فاندینگ» یک پلتفرم تامین مالی دسته جمعی است که طبق قوانین و استانداردهای فرابورس در حال جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوین است.
کد خبر : ۱۹۴۵۵۵
آغاز به کار نخستین پلتفرم تامین مالی دسته جمعی در حوزه استارت آپ ها

به گزارش بورس نیوز، پلتفرم تامین سرمایه جمعی کسب و کارهای نوین آغاز به کار کرد.

شایان شلیله عضو هیات مدیره گروه نوآوری مالی پارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: «پارس فاندینگ» یک پلتفرم تامین مالی دسته جمعی است که طبق قوانین و استانداردهای فرابورس در حال جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوین است.

وی ادامه داد: استارت‌آپ‌هایی که قصد تامین مالی داشته باشند بعد از ثبت نام در سایت، مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورتی که واجد شرایط لازم باشند، برای جذب سرمایه از طریق پلتفرم «پارس فاندینگ» به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.

شلیله افزود: اشخاصی هم که علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپ‌ها باشند، با حداقل ۱۰۰ هزار تومان، امکان یک سرمایه گذاری جسورانه را خواهند داشت. 

عضو هیات مدیره گروه نوآوری مالی پارس اضافه کرد: از بین استارت آپ ها و کسب و کارهایی که در مرحله نخست، برای تامین مالی در سایت ثبت نام کرده بودند، ۸ استارت آپ در حوزه های فین تک و خدمات فروش و... مورد تایید قرار گرفته و مشخصات آنها در پلتفرم درج شده است و سرمایه گذاران می توانند استارت آپ مورد نظر خود را انتخاب کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر