بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با بورس نیوز اعلام کرد:

استقبال بی نظیر دانشگاهیان از لیگ ستارگان / افزایش رشته های حاضر در مسابقات امسال

لیگ ستارگان به کمک دانشگاه و رسانه می تواند تاثیر بسیار خوبی در فرهنگ سازی بورسی جامعه داشته باشد.
کد خبر : ۱۹۴۶۶۴

استقبال بی نظیر دانشگاهیان از لیگ ستارگان / افزایش رشته های حاضر در مسابقات امسال

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری لیگ ستارگان بورس در دانشگاه الزهرا در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز گفت: تعداد شرکت کنندگان در لیگ ستارگان سال 98 2 برابر شده این یعنی فرهنگ سازی که ما دنبال می کردیم در حال رخ دادن است.

وی ضمن بیان این مطلب که فرهنگ سازی اصلی بر دوش رسانه ها قرار دارد افزود: لیگ ستارگان نیز باعث گسترده شدن فرهنگ سازی بورسی در کشور می شود که این مهم بی شک با کمک دانشگاه و رسانه بهتر نتیجه خواهد داد.

محمدی تصریح کرد: ما فرهنگ سازی را در سطوح دانشگاهی و آکادمیک دنبال می کنیم و این کسانی که در لیگ ستارگان شرکت کردند نیز فرهنگی را یاد گرفته اند به خانواده و دوستان خود تسریع می بخشند.

وی با اشاره به این که امروزه علاقه به بازار سرمایه در کشور افزایش یافته است، گفت: ما از شرکت کنندگان در دوره جدید لیگ ستارگان خواسته اییم تا نکات انتقادی و پیشنهادی خود را برای بهتر شدن این لیگ و حتی بازار سرمایه را به ما منعکس کنند. ابیشان می توانند قهرمانان زندگی خود باشند.

رئیس سازمان بورس در مورد تفاوت لیگ ستارگان امسال با سال گذشته نیز گفت: افزایش تنوع و تعداد رشته ها و شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته مهمترین شاخصه لیگ امسال بود و خوشبختانه سطح علمی و اطلاعاتی شرکت کنندگان نیز بهتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر