بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: اولویت صنعت گاز در بخش تامین کالا، بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود است تا به خودکفایی روزافزون در تامین کالای استاندارد و با کیفیت مورد نیاز این صنعت دست یابیم.
کد خبر : ۱۹۴۷۵۵
به گزارش بورس نیوز، حسن منتظر تربتی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا)، اظهار کرد: حضور و فعالیت پایدار چنین انجمن‌هایی برای برقراری ارتباط مستمر بین تولیدکننده و مصرف‌کننده الزامی است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد کالا‌های مورد نیاز بخش گازرسانی و انتقال گاز به دست سازندگان ایرانی تولید می‌شود و تامین و بومی‌سازی کالا‌ها در بخش پالایشگاهی صنعت گاز از سوی انجمن‌های متعهد ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: ارتقای استاندارد کالا‌ها در شرکت ملی گاز ایران را بسیار مهم بوده و افزون بر این، مساله تامین کالا‌ها نیز بسیار دارای اهمیت بوده و باید در کارگروه مشترک استاندارد و کالا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منتظر تربتی گفت: اولویت صنعت گاز در بخش تامین کالا، بهینه‌سازی استاندارد‌های موجود است تا به خودکفایی روزافزون در تامین کالای استاندارد و با کیفیت مورد نیاز این صنعت دست یابیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر