بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
شاخص امروز در همان ابتدا با قدرت آغاز کرد و در ۳۰دقیقه اول بازار با ۱۹۳۱ واحد مثبت، به رقم ۲۶۴ هزار و ۸۷۲ واحد رسید.
کد خبر : ۱۹۴۸۳۲
صف خرید سهم تازه وارد/ نگاهی به پیشنهاد شرکت پُرسروصدا
به گزارش بورس‌نیوز، شاخص  امروز در همان ابتدا با قدرت آغاز کرد و در ۳۰دقیقه اول بازار با ۱۹۳۱ واحد مثبت،  به رقم ۲۶۴ هزار و ۸۷۲ واحد رسید.
بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را شرکت های فولاد، وپاسار، همراه، حکشتی، شپنا، و وپارس داشتند و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را اخابر ثبت کرد.

09:22 «فسازان»
در اولین روز ورود به بازار سرمایه با ۷۷میلیون صف خرید شروع کرد. با توجه به بورسی بودن این سهم، حجم مبنای ۱۵۰هزار سهمی دارد که باید این حجم معامله گردد تا ۵درصد مثبت کامل امروز را برای سهامدارانش به ارمغان آورد. 

09:26 «تاپکیش»
امروز مجددا صف خرید شد و علت آن رشد ۱۳درصدی مجدد سود سهام شرکت در گزارش حسابرسی شده بود.

تجارت الکترونيک پارسيان کيش در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۸/۰۳/۳۱ (حسابرسی شده) به ازای هر سهم ۷۱۲ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش ۶ ماهه حسابرسی نشده  ۱۳درصد رشد داشته که بیشتر ناشی از شناسایی ۱۹میلیارد ریال  درآمد از محل سایر درآمدهای عملیاتی در گزارش حسابرسی شده شرکت بوده است.

09:27 «های_وب»
امروز با این اطلاعیه به صف خرید رسید: 
پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت داده گستر عصر نوين: (۳۰درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته)

پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۹۸/۰۵.۲۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود.

اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر