بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۱۸۶ واحدی به کانال ۲۶۶ هزار واحد وارد شد. شاخص هم وزن نیز با ۱۶۵۹ واحد افزایش به رقم ۷۲ هزار و ۱۲۵ واحد رسید.
کد خبر : ۱۹۴۸۶۷
تاثیر منفی «کگل»، «ونوین» و «سیمرغ» برشاخص امروز
به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۱۸۶ واحدی به کانال ۲۶۶ هزار واحد وارد شد. شاخص هم وزن نیز با ۱۶۵۹ واحد افزایش به رقم ۷۲ هزار و ۱۲۵ واحد رسید. 

شاخص بازار اول به کانال ۱۹۳ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۴۱ هزار و ۴۰۵ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۴۴۴ واحدی به عدد سه هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۱۳۸ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۳۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۱۴۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های «فارس»، «همراه» و «شبندر» به ترتیب با ۳۱۶، ۱۹۶ و ۱۴۳ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های «کگل»، «ونوین» و «سیمرغ» به ترتیب با ۷۸، ۵۵ و ۱۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «خساپا»، «ثنوسا»، «فولاد» و «خودرو» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه‌های اولیه‌ای به کام مدیران و به ضرر اعتبار "بورس"؛

تخم مرغ‌های گندیده در کیسه سهامداران شکست

ارسال نظر