بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر : ۲۲۴۵۴

همسر سید محمدعلی ابطحی گفت: آن‌چه در خبرگزاری فارس به عنوان مصاحبه با من منتشر شده است، سخنان تحریف‌شده من است و مصاحبه‌کننده بدون این‌که اسمی از خبرگزاری فارس ببرد، با من گفت‌وگو کرد و برداشت خودش از سخنان من را منتشر کرده است.

فهیمه موسوی نژاد، همسر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با «موج سبز آزادی» گفت: بعد از ملاقات با همسرم که همراه سه دخترمان انجام شد، خبرنگاری که هرگز گمان نمی‌کردم خبرنگار فارس باشد، با من تماس گرفت و چیزهایی پرسید و من جواب‌هایی دادم که با تحریف در خبرگزاری فارس منتشر شده است.

خانم موسوی نژاد درباره‌ی چگونگی ملاقاتش با ابطحی توضیح داد: این ملاقات بعد از چهل و سه روز بازداشت همسرم، در مقابل دوربین امنیتی و با حضور دو نفر انجام شد و ما فقط مجاز بودیم که احوال‌پرسی کنیم و حرف‌های عمومی خانوادگی بزنیم.


وی افزود: همسرم به طرزی غیرطبیعی و حدود ده کیلو کاهش وزن پیدا کرده بود و وضعیت ایشان به گونه‌ای بود که گویی ده سال پیر شده است، اما با این همه سعی می‌کرد مقابل دختر کوچکمان که مدام در طول ملاقات گریه می‌کرد، ظاهرش را حفظ کند.


همسر ابطحی ادامه داد: ایشان از وضعیت دیگر زندانیان ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که هم‌چنان در انفرادی به سر می‌برد و تلاش می‌کند با شرایطی که دارد کنار بیاید و روزی چند ساعت قرآن می‌خواند و وقتی به او گفتیم که همه احوال‌پرس و نگران هستند، گفت: به همه بگویید دعا کنند.

وی افزود: آقای ابطحی گفت که روزی دو نوبت و با چشمان بسته مجاز به پیاده روی است اما از وضعیت زندانیان دیگر اطلاعی ندارد.


خانم موسوی نژاد در خاتمه گفت: ایشان از این‌که تا چه زمانی قرار است در بازداشت بماند، بی‌اطلاع بود و گفت که بازجویی‌ها هنوز ادامه دارد.

گفتنی است خبرگزاری فارس در مصاحبه دستکاری‌شده‌ی منتسب به خانم موسوی‌نژاد ادعا کرده بود که آقای ابطحی از وضعیت زندان ابراز رضایت کرده و هیچ مشکلی ندارد!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر