بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۸
کد خبر : ۲۶۷۶۲

شركت تدبیر پرداز (عضو شورای عالی انفورماتیک) در سال 1378 با هدف توسعه فعاليت در زمينه فن‌آوري اطلاعات (IT) در حوزه بازار سرمايه تاسيس شد.

این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو همواره تحولات بازار سرمایه را مد نظر قرار داد و از برترین فن‌آوری‌ها بهره جسته و تیم تحقیق و توسعه‌ی بسیار پویایی دارد. هم اینک شرکت تدبیرپرداز با ترکیب مجرب نیروی انسانی و مجموعه کاملی از تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز بازار سرمایه و همچنین پیشینه خدمات بعد از فروش بسیار عالی، به دنبال کسب جایگاه نخست عرضه نرم‌افزارهاي بازار مالي و سرمايه در خاورميانه است.

این شرکت در اولين سالهاي فعاليت، جامع‌ترين نرم‌افزار اطلاع‌رساني ((گزارش سهام)) را به بازار عرضه كرد. تعداد کاربران این محصول طی 5 سال به بیش از 1000 کاربر رسید. هم اینک منبع اطلاعاتی اغلب فعالان بازار شامل شرکتهای سرمایه‌گذاری، کارگزاری، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و تحقیقات دانشگاهی، برنامه گزارش سهام است.

اولين وب‌سايت رسمي بورس اوراق بهادار تهران با نام www.irbourse.com نيز توسط اين شركت توليد شد. شايان ذكر است تا کنون 53 وب‌سايت معتبر بورسي با فن آوري روز دنيا به زبان فارسی و انگلیسی توسط اين شركت توليد و به بازار عرضه شده است.

نرم‌افزار امور سهامداران تحت وب این امکان را به سهامداران شرکتها می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری، امکان دیدن کاردکس سهام خود را از روی وب سایت داشته باشند.

سادگی و راحتی نرم‌افزار خرید و فروش اینترنتی باعث شده است که مشتریان اتوماسیون کارگزار برتر تدبیرپرداز بیشترین حجم معاملات اینترنتی را داشته باشند.

پرتال تخصصی بازار سرمایه دیگر محصول تدبیرپرداز است. پرتال تدبیر، این امکان را به بازار سرمایه داده است تا اطلاعات سایتها به صورت خودکار به‌روز رسانی شود و صفحات به سلیقه کاربر قابلیت نمایش به صورت خصوصی را داشته باشد. همچنین کلیه ماژولهای مورد نیاز شرکتهای کارگزاری و سرمایه‌گذاری در این پرتال در اختیار قرار دارد.

اتوماسيون كارگزار برتر كه در سال 1383 به بازار معرفي شد تحول عظيمي در روند كار شركتهاي كارگزاري ايجاد نمود بطوري كه كليه امور كارگزاري شامل عمليات قبل از معاملات، هنگام معاملات و پس از معاملات توسط اتوماسيون كارگزاربرتر مكانيزه شد. اين نرم‌افزار همچنين امكان انجام معامله در بورس كالا و معاملات آتي را دارد. بدين ترتيب و با ارائه اين راه كار 20 شرکت كارگزاري مجهز به اتوماسيون كارگزار برتر شدند. مهمترین ویژکی اتوماسیون کارگزار برتر اینست که اطلاعات کارگزاری روی سرورهای اختصاصی همان کارگزاری است و به همین منظور علاوه بر امنیت بالای اطلاعات مشتریان، سرعت کار به شدت نسبت به محیطهای تحت وب بالاتر است.

نرم‌افزار گنجینه (مدیریت سبد سهام) که به بازار معرفی و عرضه شد نیز سهم ارزنده‌ای در مدیریت پرتفوی شرکتها و فعالان بازار داشته به نوعی که آنها را ورود اطلاعات دستی، بی نیاز کرده و کلیه امور سبدها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نرم‌افزار صندوق سرمايه‌گذاري مشترك کلیه امور صندوقها شامل پذيره نويسي، تحليل هزينه‌ها و كنترل سرمايه‌گذاري‌ها، صدور خودكار اسناد حسابداري، ارتباط يكپارچه با پرتفوی و دریافت و پرداخت‌ها،تولید گزارش‌های متنوعي از عملكرد سرمايه‌گذاران و عملكرد صندوق ،‌ مديريت درخواست‌ها، به‌روزرسانی خودکار قیمت‌های سهام، اخبار مجامع و شرکت‌ها خريد و فروش سهام و اوراق مشاركت را مدیریت می‌کند.

برنامه کاری تدبیرپرداز

1- توليد راه‌كارهاي نرم‌افزاري مورد نياز بازار مالي و سرمايه

2- سرمایه گذاری روی خدمات پس از فروش مطلوب

3- بهبود مستمر كيفيت محصولات

4- جذب نخبگان IT

5- کسب جایگاه نخست تولید نرم‌افزار در خاور میانه


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی کمپانی
France
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
احتراما سایت معاملات آنلاین کارگزاری سامان که توسط شرکت تدبیرپرداز طراحی شده از هفته پیش ویروسی شده است به نحوی که آنتی ویروس نورتون از آن جلوگیری میکند در حالیکه سایت های معاملات آنلاین کارگزاری های دیگر چنین مسيله ای ندارند. خواهشمند است این مسیله را دست کم نگیرید و به آن توجه بفرما‌یید.