بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۸
شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران به همراه شرکت سرمایه گذاری تجلی سامانه با خرید 26 درصد از سهام بانک دی توانستند یک کرسی از هیأت مدیره این بانک را در اختیار بگیرد .
کد خبر : ۲۷۲۳۷

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران به همراه شرکت سرمایه گذاری تجلی سامانه با خرید 26 درصد از سهام بانک دی توانستند یک کرسی از هیأت مدیره این بانک را در اختیار بگیرد .

بر اساس گزارش بورس نیوز ؛ شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران از جمله شرکتهای فعال در گروه واسطه گری های مالی می باشد که توانسته است از ابتدای سال تاکنون به رقمی در حدود 117 درصد بازدهی دست یابد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و تجلی سامانه از جمله شرکتهای تحت مالکیت شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان وابسته به موسسه مالی و اعتباری مهر می باشد . بطوریکه هم اکنون در حدود 30 درصد از سهام "وتوصا" در اختیار این شرکت قرار دارد .

بر اساس این گزارش شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که دارای بیشترین تعداد سهامدار خرد در بین شرکتهای بورسی می باشد طی سال 88 اقدام به اضافه نمودن سهام یک شرکت و سه بانک در پرتفوی سرمایه گذاری های خود نموده است بطوریکه در این سال سه بانک پارسیان ، کار آفرین و دی به همراه شرکت بیمه البرز با درصد سهامداری بیش از یک درصد وارد پرتفوی این شرکت شده اند .

گفتنی است این شرکت طی سال مالی منتهی به 88.6.30 توانسته است تنها 50 درصد از EPS پیش بینی شده را محقق سازد .

بر این اساس این شرکت قصد دارد تا در تاریخ 88.10.2 مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار نماید از همین رو بنظر می رسد با توجه به تغییرات انجام شده در شرکت خصوصاً تغییر استراتژی سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران به جهت اطلاع ازآخرین وضعیت شرکت و نیز تصمیم گیری در خصوص نگهداری و یا فروش سهام خود راهی جز حضور در مجمع نداشته باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر