بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۸
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در بازدید از شرکت پارس خودرو گفت :

حفظ و ارتقای کیفیت، رمز خوشنامی پارس خودرو است

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: تقویت زیرساخت های کیفی و تولیدی و استفاده از تجربیات شرکت های خودروساز موفق دنیا می تواند جایگاه پارس خودرو را به عنوان خوشنام ترین شرکت خودروساز داخلی با تولید محصولات لوکس و با کیفیت حفظ کرده و ارتقاء بخشد.
کد خبر : ۳۰۴۲۸

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: تقویت زیرساخت های کیفی و تولیدی و استفاده از تجربیات شرکت های خودروساز موفق دنیا می تواند جایگاه پارس خودرو را به عنوان خوشنام ترین شرکت خودروساز داخلی با تولید محصولات لوکس و با کیفیت حفظ کرده و ارتقاء بخشد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی شرکت پارس خودرو، نعمت ا... پوستین دوز با اشاره به سالهای 86 ، 87 و 88 به عنوان سالهای بهره برداری از ظرفیت های ایجاد شده گفت: در پروژه پرواز 95 گروه خودروسازی سایپا که بر اساس آن سالیانه 1 میلیون و 200 هزار خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید می شود، روی پارس خودرو حساب ویژه ای باز کرده ایم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه این دیدار با بازدید از خط تولید پیشرفته تندر90 شرکت پارس خودرو اضافه کرد: با بهتر شدن وضعیت تولید تندر90 و داخلی سازی زنجیره تامین قطعات، شرکت پارس خودرو می تواند با اطمینان خاطر بیشتری به تولید این محصول پرداخته و سهم بازار خود را در محصول تندر90 و کل بازار افزایش دهد.

مهندس پوستین دوز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد معاونت فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو تاکید کرد: شرکت پارس خودرو دارای مدیرانی فهیم، باهوش، پر انرژی و جوان است که مهندس تفرشی در راس آنهاست و یکی از دلایل مهم رشد تولید در شرکت پارس خودرو، حفظ و آموزش نیروی انسانی به همراه افزایش بهره وری و دستیابی به سرانه تولید استاندارد است...

تفرشی:

می توانیم با سرعت و ظرفیت تولید تندر90، مگان تولید کنیم

مدیر عامل شرکت پارس خودرو نیز در جریان بازدید مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت پارس خودرو گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و بدون تعریف پروژه های افزایش ظرفیت جدید، امکان تولید روزانه 600 دستگاه تندر90 را در شرایط عادی داریم و همچنین در صورت تامین به موقع قطعات، می توانیم به همین میزان، مگان تولید کنیم .

مسیح تفرشی ادامه داد: در سال 88 با توجه به مشکلات موجود در راه تامین قطعات و بحران های جهانی و انرژی ، فشاری معادل دو برابر سال قبل متحمل شدیم تا تیراژ تولید تندر90 را ثابت نگه داشته و ارتقاء دهیم و این در حالی است که بیش از 80 درصد آمار مربوط به توقف تولید خط تندر90 در 3 ماه گذشته مربوط به دو قطعه ای است که توسط زیرمجموعه های شرکت ایران خودرو تولید و تحویل می گردد.

وی افزود: در صورتی که روند تولید خودرو تندر 90 در شرکت پارس خودرو به صورت مطلوبی اجرا شود، با توجه به شاخص های مطرح و در حال رشد در تولید سایر محصولات و فاکتورهایی همانند ورود محصولات جدید و با کیفیت به سبد محصولات این شرکت ، نمود شاخص های رشد در پارس خودرو بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

مدیر عامل شرکت پارس خودرو در رابطه با افزایش سبد محصولات جدید این شرکت گفت: به زودی با جایگزین شدن خودرویی به جای خودرو پراید ، افزایش تولید تندر90 و مگان و همچنین ورود خودروهای جدیدو با کیفیت نظیر تینا، قشقایی و چند محصول ازبرندهای معتبر جهانی در این سبد ، پارس خودرو جایگاه خود را به عنوان خوش نام ترین خودروساز کشور تحکیم می بخشد .


تفرشی ادامه داد: شناسایی، حمایت و همکاری با نخبگان علمی و دانشگاهیان سراسر کشور از اهداف شرکت پارس خودرو است و با توجه به اقدامات جدی صورت گرفته در این راستا ، در ابتدای سال آینده، شاهد به بار نشستن ثمرات این پروژه حساس، نه تنها در شرکت پارس خودرو که در کلیه جوامع صنعتی کشور خواهیم بود .

وی با برشمردن سال1389به عنوان " سال تحول در ارائه خدمات مناسب پس از فروش در پارس خودرو " تاکید کرد: یکی از جدی ترین برنامه های شرکت پارس خودرو که در حال حاضر به مرحله بهره برداری رسیده است، تولید خودروهای ویژه با آپشن های مورد نظر مشتری در خطوط اصلی تولید است ، به این معنی که سفارش گذاری از طریق اینترنت توسط مشتری بر اساس نیازهای تعریف شده انجام می شود و همزمان و به صورت سازمان یافته، خودرو در خطوط اصلی تولید شده و به دست مشتری می رسد ؛ نکته جالب توجه اینجاست که مشتریان می توانند کلیه مراحل تولید خودرو را از لحظه سفارش گذاری تا لحظه تحویل از طریق اینترنت و با شناسه و رمز عبور اختصاصی خود پیگیری کنند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر