بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۱
این نرم افزار auto run است یعنی هر بار کامپیوتر روشن شود نرم افزار روی دسک تاپ کامپیوتر ظاهر می شود و شما می توانید همانطور که به کارهای خود ( حسابداری ، وب گردی ، طراحی و .. ) مبادرت می ورزید با گوشه چشم خود حواستان به سهام شرکتهای پرتفوی خود نیز باشد که مبادا در بازار ضرر کنید.
کد خبر : ۳۱۹۵۳

به گزارش بورس نیوز ، امروزه سرعت استفاده از اطلاعات در بورس بسیار مهم است و یکی از مشکلات کاربران سایتهای وابسته به بورس تهران عدم دستیابی سریع به اطلاعات مورد نظر است ، از جمله مونیتورینگ معاملات سهام شرکتهای مورد نظر در طی معاملات روزانه که در برخی اوقات کلافگی را به همراه دارد.

از همین رو بورس نیوز با همکاری شرکت مبنا اقدام به طراحی نرم افزار تابلوی منتخب بورس تهران ( تامبو ) نمود که نسخه دانلود در لینک ذیل قابل استفاده است . در همین راستا با مهرداد رجبی مدیر عامل شرکت مبنا گفتگویی ترتیب دادیم .

 
 
 
 
 
شرکت مبنا از چه زمانی به تولید نرم افزار های بورسی مبادرت ورزیده است.

فعالیت شرکت از سال 1376 با ارایه نرم افزار به نام دنا سهم آغاز شد که در آن زمان بسیار مورد استقبال قرار گرفت اما این نرم افزار تحت سیستم عامل DOS کار می کرد و ضعفهایی داشت بعدها به فکر افتادیم که نرم افزار جدید و تحت ویندوز با امکانات بیشتر به بازار عرضه کنیم .

حاصل این تفکر ارایه نرم افزار ره آوردنوین با قابلیت تحلیل تکنیکال پیشرفته ، تحلیل فاندامنتال و نگهداری سبد سهام بصورت خودکار بهمراه اطلاعات عمومی بازار بود که نسخه نهایی آن در حال استفاده توسط کاربران است .

در حال حاضر چه تعداد مشتری از این نرم افزار استفاده می کنند؟

حدود 400 مشترک برای نرم افزار خود داریم که 150 الی 160 مشترک حقوقی و مابقی حقیقی هستند اما برنامه داریم به سرعت این تعداد را گسترش دهیم البته هر کس که از این نرم افزار استفاده کرده مشترک و دائم آن شده است.

ویژگیهای نرم افزار شما چیست ؟

نصب بسیار ساده همراه با بروز رسانی خودکار و سریع و محیط کاربری دوست داشتنی شاید از برجسته ترین نقاط قوت نرم افراز باشد اما مهمتر آن که قسمت تحلیل تکنیکال این نرم افراز بسیار قوی و مدرن است و بدون اغراق کاملترین نرم افراز تحلیل تکنیکال به زبان فارسی است از سوی دیگر سبد سهام آن کاملاً کاربردی است و امتحان خود را پس داده است . در نهایت بخش فاندامنتال نرم افراز با استفاده از محاسبات دقیق ریسک بازده بدون رقیب است .

جریان تولید و ارایه نرم افزار تابلوی منتخب بورس ( تامبو) چیست ؟

این نرم افزار خلاصه اطلاعات تابلوی بورس که مورد نظر کاربر است را در کوتاهترین زمان ارایه می کند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و وقت سهامداران طراحی شده است.

ایده راه اندازی این نرم افزار از کجا آمده است ؟

خوب بورس نیوز نماینده فروش نرم افزار مبنا است و نقطه نظرات خود را برای ارایه نرم افزارهای جدید یا اصلاح نرم افزار قبلی به ما ارایه می کند و روی ایده ها با هم بحث می کنیم و به نتیجه می رسیم .

یکی از پیشنهادهای بورس نیوز ایجاد نرم افزار تابلوی منتخب بورس برای جلوگیری از اتلاف انرژی سهامداران هنگام جستجو در تابلوی بلند بالای سایتهای بورس از جمله www.irbourse.com و www.tsetmc.com بود که سرانجام به نتیجه رسید و حاصل آن همین نرم افزار است که محصول مشترک این دو موسسه است .

قیمت این نرم افزار چقدر است ؟

این نرم افزار رایگان تقدیم سهامداران می شود چون پس از بحثهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که نرم افزار از طریق سایت بورس نیوز که خدمات آن برای مخاطبان رایگان است عرضه شود تا بیشترین میزان دسترسی به نرم افزار ایجاد شود و خاطره خوشی برای سهامداران بسازیم البته از این طریق کاربران با خدمات و قدرت شرکت مبنا نیز در زمینه نرم افزار نویسی آشنا می شوند و حتماً مشتری سایر محصولات ما خواهند شد.
 

ویژگیهای نرم افزار ( تامبو ) چیست ؟

این نرم افزار auto run است یعنی هر بار کامپیوتر روشن شود نرم افزار روی دسک تاپ کامپیوتر ظاهر می شود و شما می توانید همانطور که به کارهای خود ( حسابداری ، وب گردی ، طراحی و .. ) مبادرت می ورزید با گوشه چشم خود حواستان به سهام شرکتهای پرتفوی خود نیز باشد که مبادا در بازار ضرر کنید.

همچنین ستونهای نرم افزار تابلوی منتخب قابلیت کم یا زیاد با سر فصلهای اطلاعاتی مختلف دارد و هیچگاه ترتیب جدول هم بدون اجازه شما به هم نمی خورد .
 

امکان مرتب سازی از صعودی به نزولی در ستونها و پر رنگ شدن ( Bold ) حجم معاملات شرکتهایی که حجم مبنای خود را پر کرده اند از دیگر نقاط قوت نرم افزار است و شاید بهترین امکان آن کلیک روی نماد مورد نظر و بازگشایی تمام اطلاعات آن در یک صفحه جداگانه ( عرضه وتقاضا ، پی بر ای و ای پی اس و ... ) با استفاده از اطلاعات سایت بورس باشد .
 

خوب آیکون نماد ها در بورس در این نرم افزار چه کارآیی دارد؟

وقتی روی این آیکون کلیک کنید اطلاعات تمام نماد های منتخب شما در صفحات جداگانه بازگشایی می شود و سریع به اطلاعات مورد نظر دسترسی می یابید.

آیکون تنظیمات چه کاری انجام می دهد؟

در این آیکون شما امکان تنظیم جدول مورد نظر خود را دارید مثلاً به قسمت شرکتها می روید و در قسمت نماد نام شرکت مورد نظر خود را پیدا می کنید و با کلیک روی آن و فشردن دکمه اضافه روی این نماد به تابلوی شما افزوده می شود و با فشردن دکمه تأیید شما آن نماد را در تابلوی منتخب خود مشاهده می کنید و برای حذف آن کافی است روی نماد مورد نظر بروید و کلید حذف را بفشارید و سپس دگمه تأیید را بزنید .
 

شرکتها چه استفاده ای از این نرم افزار می توانند بکنند؟

سوال خوبی است شرکتها می توانند تبلیغات و اطلاع رسانی خود را به ما بسپارند مثلاً زمان پرداخت سود سهام و شرایط آن را اعلام کنند تا ما در قسمت پیام رسان به اطلاع سهامداران برسانیم بدین ترتیب که در قسمت تابلوی منتخب بورس یعنی همانجا که نوشته شده است ره آورد نوین نرم افزار جامع بورس اوراق بهادار ما می توانیم اطلاع رسانی شرکت را انجام دهیم .

این نسخه نهایی است ؟ 

نه این نسخه اولیه است و دوستان می توانند نظرات خود را به آدرس ایمیل ذیل یا در قسمت نظرات همین خبر برای اصلاح نرم افزار اعلام کنند که اگر مقدور بود حتما اعمال خواهد شد .


 
لینک دانلود رایگان
 


برای نصب کامل برنامه نیازبه نصب  Net Framework است که لینک آن در ذیل است .

لینک دانلود Net Framework
 

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد امير خسروي
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
با سلام وقتي ميخواهي دانلود كني دانلود نمي شود و پيغام Not found ميدهد
حسین
United States
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
سلام دانلود نمیشه پیغام not foundمیده
تشسثئ
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
خیلی ممنون واسه توضیحات درمورد بورس
حمید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
سر کاریه؟
عبدی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
با سلام و خسته نباشین بی زحمت صورتهای مالی و یادداشتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1385 تا 1392 را برایم ایمیل بفرمایین برای پایان نامم نیاز دارم. با تشکر فراوان منتظر ایمیلتان هستم.مرسی
افسان
Spain
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
با سلام . من صورتهای مالی و یادداشت های همراه شرکتهای بورسی از سال 1386 تا1391 را برا پایان نامه احتیاج دارم . ممنون می شم راهنمایی بفرمایید . باسپاس
omid
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
با عرض سلاسته نباشید .متاسفانه نمیتوانم نرم افزاری که در سایت قرار دادید را دانلود کنم صفحه باز نمیشود لطفا راهنمائی بفرمائید
مجید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
متاسفانه لینک دانلود فعال نمیباشد ؛ونمیتوانیم فایل مورد نظر را دانلود کنیم؛لطفا راهنمائی بفرمائید.
سامان
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
سلام
بله مشکل داره
امید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
لینک دانلود مشکل داره
فکر کنم کسی نتونسته دانلود کنه
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
با سلام دانلود نشد
علی
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به نظر میاد لینک دانلود سرکاری باشه و هدف تبلیغ شرکت خودشون بوده. (البته ضد تبلیغ شد)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
ینک دانلود مشکل داره
فکر کنم کسی نتونسته دانلود کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
مردم سرکار گذاشتید واقعا که؟
ناشناس
Romania
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
خاک .......
agah64
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
EX1875 کد معرفی باشگاه مشتریان اگاه 80درصد تخفیف بسته اموزشی وهمفکران سیگینال 18 درصد تخفیف کارمزد خرید سهم