بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸
کد خبر : ۴۰۸۰۲

به گزارش برنا، وزرای آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، رفاه و تأمین اجتماعی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، كشور، جهاد كشاورزی، نیرو، نفت، صنایع و معادن، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و ترابری در هفته جاری به منظور ارائه گزارش عملكرد و پاسخگویی به سوالات نمایندگان، در كمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

"حمیدرضا حاجی بابایی" وزیر آموزش و پرورش فردا (یکشنبه) جهت پاسخگویی به سؤالات "قاسم محمدی" نماینده اردبیل، نیر و نمین، "داوود محمدجانی" نماینده آباده، بوانات و خرم‌بید، "حمید رسایی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر و "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در جلسه كمیسیون آموزش و تحقیقات حضور می‌یابد.

"كامران دانشجو" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با حضور در جلسه روز سه‌شنبه این كمیسیون به دو سؤال "عبدالجبار كرمی" نماینده سنندج، كامیاران و دیواندره و سوالات "سیدحسین دهدشتی" نماینده آبادان، "محمدرضا سجادیان" نماینده خواف و رشتخوار و همچنین سؤال مشترك هشت تن از نمایندگان پاسخگو خواهد بود.

"صادق محصولی" وزیر رفاه و تأمین اجتماعی سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون اجتماعی به سؤالات "مصطفی كواكبیان"، نماینده سمنان، "خلیل حیات مقدم" نماینده بندر ماه‌شهر و "احمدعلی كیخا" نماینده زابل و زهك پاسخ می‌گوید.

كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز سه‌شنبه برای بررسی سؤالات "مصطفی كواكبیان" نماینده سمنان و مهدی‌شهر، "محسن كوهكن" نماینده لنجان و سؤال مشترك "ضیاءالله اعزازی ملكی"، "مهدی عیسی‌زاده"، "رضا علیزاده" و "ولی اسماعیلی" به ترتیب نمایندگان بناب، میاندوآب، تكاب و شاهین‌دژ، ورزقان و گرمی میزبان "احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

"مصطفی محمدنجار" وزیر كشور نیز در همین جلسه به سؤالات "مصطفی كواكبیان" نماینده سمنان و مهدی‌شهر، "الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر، "قدرت‌الله علیخانی" نماینده قزوین، آبیك و البرز، "مهدی سنایی" نماینده نهاوند، "جلال محمودزاده" نماینده مهاباد، "محمدعلی پرتوی" نماینده سردشت و پیران‌شهر، "عیسی جعفری" نماینده بهار و كبودرآهنگ، "عباس رجائی" نماینده اراك و كمیجان، "محمدرضا خباز" نماینده كاشمر، بردسكن و خلیل‌آباد، "اقبال محمدی" نماینده مریوان و سروآباد، دو سوال "محمد كرمی‌راد" نماینده كرمانشاه و دو سوال "سیداحمدرضا دستغیب" (نام پدر فخرالدین) نماینده شیراز پاسخ می‌گوید.

"صادق خلیلیان" وزیر جهاد كشاورزی و "مجید نامجو" وزیر نیرو با حضور در جلسه روز سه‌شنبه كمیسیون انرژی درخصوص كمبود آب در كشور و اثرات ناشی از آن در بخش‌های مختلف به اعضای كمیسیون گزارش می‌دهند.

"مسعود میركاظمی" وزیر نفت نیز در همین جلسه جهت پاسخگویی به سؤالات "بهمن محمدیاری" نماینده طوالش، رضوانشهر و ماسال، "محسن نریمان" نماینده بابل، "فرهاد دلق‌پوش" نماینده آستارا، "محمدرضا حسین‌نژاد" نماینده شیروان، "شاپور پولادی" نماینده ایلام، "محمدمهدی شهریاری" نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان و "صمد فدایی" نماینده سنقر و كلیایی (به نمایندگی از شش‌نفر از نمایندگان) حاضر می‌شود.

كمیسیون صنایع و معادن نیز روز سه‌شنبه با دعوت از وزیر "علی اكبر محرابیان" وزیر صنایع و سؤالات "مهدی سنایی" نماینده نهاوند، "محمدرضا حسین‌نژاد" نماینده شیروان، "امین شعبانی" و "اقبال محمدی" نمایندگان سنندج، كامیاران و دیواندره و مریوان و سروآباد و "الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر و همچنین سوال سیزده نفر از نمایندگان مجلس را كه "الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر به نمایندگی مطرح می‌نماید، بررسی می‌كند.

این كمیسیون در همین روز جهت بررسی سؤالات "جبار كوچكی‌نژاد" نماینده رشت، "سیدعلی میرخلیلی" نماینده میناب، رودان، جاسك، سیریك و بشاگرد و "سیداحمد لطفی" نماینده اراك میزبان "رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

اعضای كمیسیون عمران روز دوشنبه این هفته به همراه "علی نیكزاد" وزیر مسكن و شهرسازی از پروژه مسكن مهر شهر پرند بازدید می‌كنند.

"حمیدرضا بهبهانی" وزیر راه و ترابری جهت پاسخگویی به 3 سوال "علی‌اكبر اولیاء" نماینده یزد و صدوق و سؤالات "محمد سقایی" نماینده استهبان، "عیسی جعفری" نماینده كبودراهنگ، "سیدكاظم دلخوش" نماینده صومعه سرا، "داوود محمدجانی" نماینده آباده و بوانات و خرم بید و "جبار كوچكی‌نژاد ارم ساداتی" نماینده رشت در جلسه روز سه‌شنبه كمیسیون عمران حضور می‌یابد.

همچنین "مجید نامجو" در همین جلسه به 7 سوال "سیدناصر موسوی" نماینده رامهرمز و سوالات "محمدمهدی افشاری" نماینده داراب و زرین‌دشت و "سیدحسین دهدشتی" نماینده آبادان پاسخ می‌گوید.

"رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه هفته جاری به‌همراه مسؤولان ذی‌ربط درمورد پست بانك و شركت پست ایران با حضور در كمیسیون ویژه پیگیری و نظارت بر اجراء اصل 44 قانون اساسی، گزارشی از عملكرد اجراء سیاست‌های كلی اصل (44) قانون اساسی به اعضا ارائه می‌كند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر