بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر : ۵۵۸۳۲

الف: نگرانی ها درباره سلامتی مهندس ضرغامی موجب شده تا احتمال خداحافظی او با پست ریاست سازمان صداوسیما پیش از پایان سال جدی شود.

پس از آنکه سید عزت الله ضرغامی در جریان سفر کاری به اوکراین به علت انسداد شراین و حمله قلبی سفر خود را نیمه کاره رها کرده و با هواپیمای شخصی رئیس جمهور به تهران بازگشت، نگرانی ها درباره وضعیت جسمانی و سلامتی وی با توجه به مشغله زیاد او در جایگاه ریاست صداوسیما ، به وجود آمده است.

نگرانی مقامات ارشد نظام از وضعیت جسمی وی به حدی است که این احتمال می رود تا ضرغامی پیش از پايان سال از مدیریت سازمان صداوسیما کناره بگیرد.

ضرغامی، در سفر به اوکراین در جریان بازدید از یکی از دانشگاه‌های شهر کیف به دلیل انسداد عروق دچار سکته خفیف شده و به همین دلیل به سرعت به بیمارستان مجهزی در این شهر منتقل شده تا درمان اولیه بر روی وی صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش پس از انجام درمان های اولیه و اطمینان از مساعد بودن شرایط وی برای انتقال به تهران وی توسط هواپیمای اختصاصی رئیس جمهور به کشور منتقل و در یکی از بیمارستانهای تهران تحت مداوا قرار گرفت. شدت کسالت ضرعامی تا حدی بود که برخی از مسئولان مانند رئیس جمهور به عیادت وی در منزل رفته بودند.

برخی از رسانه ها همان روزها به نقل از خبرنگاران خود اعلام کرده بودند که ضرغامی برای شرکت در همایش بیداری اسلامی با ویلچر به محل اجلاس منتقل شده و پس از آن مجددا برای ادامه معالجات به بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است سید عزت الله ضرغامی ۵۲ ساله که فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، سوم خرداد ۸۳ جایگزین علی لاریجانی شد. همچنین علیرغم بعضی شایعات مبنی بر احتمال تمدید نشدن حکم ریاست وی، شانزدهم آبان ۸۸ مهندس ضرغامی با حکم رهبر انقلاب برای یک دوره دیگر رئیس سازمان شد.

با قوت گرفتن جابجایی رئیس سازمان صداوسیما از چهره‌هایی چون غلامعلی حداد حادل، علی مخبر دزفولی، محمدحسین صفارهرندی، علی دارابی و مرتضی میرباقری به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی ضرغامی یاد می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر