بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
با توجه به درج نماد معاملاتی این شرکت در بازار دوم و محدودیت های موجود در اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری مشترک ،این صندوق ها سهمیه ای برای خرید سهام ندارند و چنانچه ایستگاه معاملاتی مجزا نیز داشته باشند، نمی توانند از این ایستگاه برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده کنند.
کد خبر : ۶۴۵۷۵

مدیر بازار فرابورس از عرضه اولیه 32میلیون و 650هزار سهم شرکت 653میلیارد ریالی توکا ریل ،سه شنبه 5 اردیبهشت ماه جاری در بازار دوم فرابورس خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، به نقل از روابط عمومي فرابورس ايران، امیر هامونی با اعلام این خبر افزود: شرکت توکاریل با سرمایه 653 میلیارد ریال، 32میلیون و 650 هزار سهم خود را سه شنبه 5 اردیبهشت ماه جاری در بازار دوم عرضه می کند.

وی تاکید کرد :سقف خرید برای هر ایستگاه معاملاتی 48هزار سهم و سقف خرید برای هر معامله گر برخط 500سهم در نظر گرفته شده است.

هامونی یادآور شد:با توجه به درج نماد معاملاتی این شرکت در بازار دوم و محدودیت های موجود در اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری مشترک ،این صندوق ها سهمیه ای برای خرید سهام ندارند و چنانچه ایستگاه معاملاتی مجزا نیز داشته باشند، نمی توانند از این ایستگاه برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده کنند.

هامونی با اشاره به اینکه شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به عنوان معرف سهام این شرکت است تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، یکی از سهامداران عمده شرکت توکا ریل محسوب می شود و این شرکت درحوزه حمل و نقل ریلی مواد معدنی و تعمیرات و بازسازی واگن و لوکوموتیو فعالیت می کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر